20090517

Grattis alla norska på nationaldagen!

Nu är min sista hela jobb helg över. Sjukt skönt!
Så nu är jag mega glad för att jag är ledig i tre dagar.

Kom nyss hem frå stan hämtade min bror där.
Blev en het/skrikig/flippad disskution i bilen.
Men nu är allt löst igen.
Så det är bra!

Helgen har varit bra, lagade middag i fredag till mig och vännen min.
Mycket trevligt och maten uppskattades. Sas det iallfall ;)

Sen på kvällen blev det film med lite nya personer alltid skoj.

Lördag jobba, försov mig. hem sova ut till havet hem jobba hem och göra iordning mig till mickan och sen till trägårn.
Jag alle var ute nyktra. Hade väldigt skoj... MEN min älskade vän Alexandra skämde ut mig en ANING ! För några minuter där var hon inte mycket värd kan jag säga. PLUS att hon knäckte kind/käkbenet på mig nästan....
Träffade lite goa folk. Tackar !

Söndagen idag då, jobbade kvällen skönt att sova ut.
Sen har jag myst i soffan med mamma!

Nu skall jag sova.

PUSS

Kommentarer
Postat av: A

ajdå, skämde jag ut dig!? Det var mer än vad jag visste :O det känns ju inte bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback