20090510

Nu sitter jag i min soffa. Mysigt.

Söndag, har varit en riktig söndag idag.
Först så försov jag mig, SÅKLART. . . .
Kom hem från Sofias 20 års fest igår. Ändå hyfsat tidigt.
Kom hem och satt i telefon rätt länge. Men det var lite kul faktiskt.
Sen somnade jag väldigt gott. Vid fyra ringer min kära mobil.
Försöker höra vem det är som ringer men hör fan inte.
Så det blev ett roligt/trevligt samtal till där.
SEN somnade jag om och vakanr halv sex, men på ett vänster klickar bort och vaknar en kvart innan jag börjar.
PANIK !
Men jag hann kom bara 5-7 minuter försent. Bra där Caroline.

Jobbet gick bra, är så otroligt gött nu på jobbet.
hem vila lite, köpa mat och fruktsallad, kolla OTH och alla andra program jag hade inplanerat.
Men trevligt sällskap såklart.

I fredags var vi på Liseberg. Åkte den nya på liseberg, lite töntig men ändå lite läskig... Sen topspinn trro jag den heter och så gick vi Gasten, LÄSKIG !

Snabbt till viktoria sen åkte jag hem och skulle sova, men jag var helt ensam och jätte rädd. Pratade länge med Sofia. Sen la jag mig, gick inte att sova, Hörde hela Gasten här hemma. Så mia sara och ricky fick komma hit och säga godnatt ;) Det var snällt :)

Haha lite hoppigt här med dagarna nu. :)

Men jag förstår iallfall..


Jag vill bara vara glad, vad är den glada Caroline någonstanns?
Tror jag har tappat henne någon stanns. . Hittar ni henne så ring 08 702 00 90.

Längtar som tusan till Magaluf. Känner för att komma ifrån Göteborg lite...
Så 3 JULI drar jag och min underbara brud...
Skal bli jätte skoj !


 Nu skall jag fixa iordning lite här.
Hay !

Kommentarer
Postat av: Anonym

wiiiiiiiiie, jag längtar med som tuuuusan! det är du som är underbar bruuuden! FAAAN va skoj de ska bli :)

2009-05-11 @ 18:03:35
Postat av: A

glömde skriva att de va från mig, men de kanske du fatta! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback