20090508

Som dom flesta i min närhet vet, så HATAR jag par och allt som har med kärlek att göra. Att bara vara två HELA tiden, stänga sig ut från den yttre världen gör mig galen!
Åh alla dessa par i skatås, alla par i Thailand som gullar på stranden. Det är ju äckligt.
Det bara kryllar av par, och inte bara de... Paren gör BARN med. Ännu äckligare. Sluta för fan !!!

Men nu till saken då. som jag kan tycka är lite skoj att provocera folk när ja är på det humöret.
Så ni par som tar åt er, tänk såhär istället... Hon är singel, varit det i över ett år. Tycker det är piss tråkigt på söndags kvällarna... Tänk AVUNDSJUKA bara. Det är det ända det handlar om.....
Jag är piss avis på alla par ute i världen som gullar på stränderna och joggar tillsammans i skatås.
Det är det hela, men det kunde jag ju inte visa att jag är avis så då drar jag till med att hata parnen istället... :)) mohaha..
Så snälla, sluta ta livet och allt så satans allvarligt hela tiden. Sluta lipa för det minsta. Livet är för kort för det!
Fan lev livet och lägg enegrin på något bättre...

Så alla par där ute som tar åt sig av mitt aggro så ber jag så hemskt mycket om ursäkt.. Jag är bara avis. Punkt slut!

Jarrrå, Nu har jag varit ledig i tre dagar. Det har varit helt otroligt skönt. Har varit uppe sent och sovit länge. Som en äkta tonåring. GÖTT ! Gjort allt som fallit mig in. Sådant liv älskar jag , Att vara spontan...

Igår var jag hemma hos Lina. Har saknat henne att bara sitta och tjöta. Så skönt. Skratta av sig lite med.
Henne tycker jag om!

Sen hämtde karolina mig vid kode. Det var snällt, Åkte till madde för att möta dom andra.
Ingen visste vad det ville, la nått förslag.
Sen orkade jag inte så jag pallade mig bort till Amadeus.
Tjötade lite, sen kom PH sara och Mia.
Vi åkte till kärra allihopa och var ute och gick vid elva.
Det var skönt och tyst i kärra.
Körde A hem och M körde mig hem sen somande jag väldigt fort.

Idag sas de att det var liseberg på listan. men vädret är la inte allt för mysigt.
Typiskt.

Så jag får se var Caroline gör.

Nu skall jag ta på mig kläder för det har jag inte gjort än ;))

PussPuss ha en underbar dag allihopa!


Världens bästa mamma och pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback