20090504

Kära folk jag hoppas att ni har skickat in eran deklaration.
Annars har ni brottom innan 00.00 skall den vara inne ;)

Jag har haft en mycket bra helg, Jobbade valborg fram till två, hem och stressa :)
Till Viktor och åt lite, började dricka. När jag anlände var redan Viktor, Sofia , Gabbe och Calle där.
Alexander och hans madam kom i samma veva som mig :)
Vi började dricka och äta chips ;)
Karolina kom med, vi drog oss in mot Cotegen.
Sjukt mysigt och mycket grav. Ett ord : UNDERBART !

Hem till viktor igen för att förfesta och sen in till stan till Trägår´n.

Mycket mycket mycket lyckad valborg.
Bästa valborg i mitt liv måste jag säga.
haha, en annan valborg så tappade jag bort min nyinköpta sko. Hela festen stannades änna upp för att leta efter min sko. Men det är en annan historia ;))

Jeje, Fredagen samlades brudarna i skatås och solade och tjötade var allmänt bakis skulle ja tror.
Killarna spelade frisbeegolf (stavas?)
Mysigt.
Hem fixa och till Sofia igen dför att grilla.
Alla var het sega blev en tidigt kväll med film med bror min och Senor.

Lördagen blev det att fira morfar 70 år.
Jätte trevligt måste jag säga!
Sen på kvällen åkte jag PH och Kusin fredrik in till stan.
Till Incontro gillar de stället.
Så kom Sofia och gänget virade henne.
Sen vidare för att möta upp Alexandra och till Trägår´n där David Guetta Spelade.
GRYMT var det. Jag var nykter. Men fan man skulle varit en STORT gäng och bara flippat.
Men det var grymt ändå.
Sen drog vi donken hem och däckade rätt snabbt jag mia och alle somabde i mammas och pappa säng. GÖTT !

Söndagen var bara allmänt deg. SKÖNT !
Kolla på fil på kvällen men ja somnade.

Mia kliade mig i håret. Gottgottgottgott.

Nu skall jag träna lite.

Sen till jobbet...



GRATTIS GRATTIS GRATTIS TILL MIN BROR SOM KLARADE KÖRKORT IDAG. Älskar dig !



Kommentarer
Postat av: Phille

Tack Sis :)

Love yaaa too !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback