Stadigt handtag ?

Okej okej okej..
Måste reda ut en sak.
Som jag och mina vänner kan ibland diskuterna. Åh min pappa.
Vi som brukar diskutera HATAR "spagetti-handtag" Det är verkligen vidrigt att hälsa på en person med ett sladdrigt handtag. Seriöst..
Jag tänker ofta på att ha ett stadigt handtag.
Jag får säga att jag hör ofta att jag har det.
Blir glad av att höra de, för det vill jag ha!

Men hälsar jag på en människa med spagettihandtag så av en andledning så får jag inget bra första intryck.
Väldigt konstig att det hänger på vilket handtag man har. Men det är sant.

Så för gudskull ta i lite när du hälsar. Mesa inte. Var STADIG !

Haha, nu fick ja ur mig detta en sen tisdags-kväll. 

Åh så inser jag även nu att jag är SÅ dålig på att skriva en text. Jag skriver exakt så som jag pratar. 
Det blir alltid så rörigt när ja skall få ner en text. Något jag måste öva på. 
Är det någon av mina få läsare som kan ge mig något bra tips ? Hjälp mig lite.
För är det någon som förstår var jag vill ha ut med texten? 
Väldigt rörigt.

Skitsamma just nu, för nu skall jag gå och lägga mig. Skall jobba kvällen imon!
Puss och kram Sverige!
 

Kommentarer
Postat av: LAJNEN

jag tycker det är roligt att läsa din blogg! Vilket betyder att du skriver bra ändå, jag fattar iallafall vad du säger o hänger med =) Håller med btw om det där med stadigt handtag!!

Postat av: LAJNEN

Tack gumman! Dags att uppdatera ;)

2009-03-10 @ 18:43:15
URL: http://caarroliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback