Hej här kommer Segertåget.....

Lillebror


haha, den låten.. Lyssnar man på den så är det kört sen..
Men jag kan ju bara en mening typ, sen låter de. nanannnaaa.
Jobbigt med låtar som fastar på huvudet och man kan dom inte.,.
jeje.


Kom nyss hem. Jag och Philip skulle handla hem lite fiskpinnar. Så vi bestämmde oss för att gå ner till Coop.
Väldigt skönt att gå tycker jag. Men jag fick jätte ont i mina öron.
Så jag bangade hem gången och tog bussen. Men bror min han var duktig och gick även hem.
Nu sitter vi här och han var tvungen att gå på toa, tog med min vecko revyn och skulle läsa om hans flickvän. HAHA !
Dröma går ju!

Idag vaknade jag jätte sent. Hade ställt klockan först på 06.00 för jag har prickdag idag ås ja skulle vara lite beredd ifall dom ringde nu på morgonen och ville ha in mig. Men inte de, somnade om. Ställde klockan på 10. Vakde då men vad jätte jätte trött så ja stängde av för att "vila" lite, haha jag vaknade halv ett. Av att philip kommer in och fråga om jag vill ha pankakor. Såklart! Mycket goda pankakor hade min broder gjort. Tack!

Jeje, Längtar nu massaor till helgen då flickorna från sthlm kommer.
planerna serut som att vi tar det lite halv lugnt på fredagen med middag, sen blir det RÖJ på lördagen. WOOHO.!
Men får se. Saker kan ändras fort. Men huvudsaken är att dom kommer ner.

----

Igår var jag och Karolina på Bio. "Män som hatar kvinnor" Jag tycker att den var mycket bra!
Gillar sådanna filmer. Vi käkade även Sushi och skrattade bara allmänt mycket.
Härligt med sådanna vänner och dagar då det mesta bara i livet är toppen. Weei!

Ne nu skall ja nog försöka laga lite mat tror jag! Hade varit naajs!

Ikväll skall jag såklart kolla på "Den rätte för rosing" ... mohaha..

Puss på er alla skabbråttor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback