2/3-2009

Hon är en människa som betyder!




Redan Mars. Helt sjukt.

Helgen som gott har varit heelt okej..
Lite sjuk faktiskt.
Har mött ett beteende som jag hade glömt av att det fanns.
En Aha upplevelse.

Fredagen chillade jag nog bara, fan jag kommer inte ihåg.
Jo, jag och Alexandra kollade på film. Seven pounds med Will Smith. Mycket bra film!
Det var la de tror jag. Äckligt när man inte kommer ihåg..

Lördagen jobbade jag kvällen, just det gjorde jag ju i fredags med, haha,. Jobbade!
Hem gjorde i ordning mig och Alexandra och Linda kom.
Efter bara 20 min så körde mamma mig och Alle ut till öarna.
För att fira Min granne Alexandra som fyller 20. Trevligt.

Haha en liten liten rolig grej, när vi sitter i bilen påväg till färjan så ringer jag taxi öckerö.
Så frågar hon hur många vi är. Två, bra då får ni dela taxi med en annan. Haha perfekt blir det ju billigare.
När vi är på färjan möter vi Johan. Liten chock. Som skall med ta taxi. Haha kul att det var han vi skulle dela taxi med. :)
Jeje. Väl på festen var det mycket folk. Men jag och Alle fyller 21 i år. Då är 15-16-17-18 åringar liiite för smått för oss.
en vi hade kul den tiden vi var där. Absolut. inget fel på festen. Vid halv ett drog vi oss in mot stan.
Ush hemskaste buss resan jag någonsinn åkt tror jag!
In på Kebabhouse, köpte med mig mat hem till Amadeus som hade fest.
Lite drama måste ja få tilllägga. 
Jag och hans kompis satt i soffan, så säger hans kompis, detta är ju värre en rederiet.. Hehe, sant!
Men det var skoj ändå. Vet inte vad jag riktigt gjorde. Men aa, skoj!  
Jarrå.. Mamma hämtade mig vid halv sju.

Jag såg verkligen fram imot att få lägga mig i min underbara stora säng och sova läääänge.
Åh det var hur skönt som hellst, MEN jag vaknade vid tio halv elva KLAR VAKEN !?!?
Detta är ju sinnes tänkte jag. Så jag tvingade mig att sova mera. men det gick inte.
Satt på en film, fula runt på internet lite. Sen ringer det en person när jag svarar hej så säger den andra din farsa mannen.....
Trött hungrig och allt vad jag nu var, så började jag garva igen. Så jag åkte bort till killarna.
Som kämpade sig med att säga den meningen till ALLT !
Men ja ett offer för livet just då garvade bara. Sinnes.

När jag skall åka hem då killarna nog är väldigt glada över att jag skall göra detta, tror ni då att min bil funkar ???
NEJ ! Inte okej. Så dom fick så snällt hämta upp mig igen och jag följde med och kolla på innebandy. Helt okej ändå, var inte så jätte pepp på de. Men det funkade. Dom skulle ju hjälpa mig med bilen sen. Så snäll.

Men nu kommer vi till de värsta på hela dagen. När dom skall hjälpa till och putta igång blihelvetet så är nog alla väldigt trötta och jag är ju dum i huvudet för jag fattar inte. Åh jag är jävligt loss när det gäller bliar och allt sådant.
Jag sa hur skall jag göra ? För dom lät det som att det var as lätt. Men jag fattade verkligen inte.
Men jag försökte. Dom säger är du dum i huvudet carro??? ÅH.....
Jag tänkte bara, starta bilfan nu bara så ja kan åka. Trött och hungrig som ett as ,folk som säger att man är dum i huvudet i en aggroton så  var jag nära på att få ett BRYT ! Haha... Jag hade inte kontroll på mig själv någonstanns.
men bilen startade så fint och jag åkte i väg. Tackade dom söta och snälla killarna för hjälpen.

Hahaha, nu låter det verkligen som att det var värsta grejen.. Haha men så farligt var det inte.
Det gick vädligt smidigt. Det var mitt huvud som det var kaos i. 

jag tänkte nog mest på mat ;D haha.. Ne men tack killar. Ni är allt bra ni ! ;)

Men men, nog om de nu.

Så när jag var hemma var jag så hungrig att jag inte kunde äta.
Åt bara två potatisar och tre riskakor på hela kvällen.
Somande jävligt gött i soffan.
Fast folk ringde och väckte mig ;)

Ne nu skall ja hoppa in i duschen. Sen dra mig in till stan.

Puss och kram på er snyggingar..




VÄNTA VÄNTA VÄNTA !..... Fan är det någon som har läst eller ??
Att Lucas och Peyton i One Tree Hill skall kanske sluta nästa säsong. INTE OKEJ !
Chad Michael Murray han är ju helt sinnes snygg. Men det sägs att han vill satsa på filmroller istället.
Men det är ju dom två som är nästan hela oth vafaaan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback