20090322

Heeeiij allihopa... alá blondinbella :))

Läget då? Bra hoppas jag!

Nu har det ännu passerat en helg i mitt liv.
Den har varit mycket trevlig. Utan alkohol. Bra det tycker jag!
Har la kanske blivigt lite mycket av den varan det senaste. MEN..
Aja!
I fredags var jag bjuden på middag hemma hos Jessie och Klaes.
Mina glamla gymnasie klasskamrater var även där.
Eller aa , Sofia och tobbe. Även Tobias flickvän!
Mycket trevligt! Gööör god mat. Vi blev bjudna på tre rätters. gottit!

PÅ kvällen när ja skulle köra hem sofia stannade vi hos Viktor där calle var med hans doktos vänner. :D
Stannde kanske en kvart. haha. Stående kommentaren: "Cacca, du är ju jämt nykter och kör! " Men det är sant faktiskt. Väldigt ofta när man är borta i örgryte trakterna så kör man. För det är så JÄVLA seg att ta sig därifrån. Så aa.
Dom gånger man är nykter är när man är i örgryte. ;)
För jag och mia fick vara med om att stanna tills FEM ! en morgon.... då hon skulle jobba vid åtta eller något.
Vi kom inte därifrån. Då vi båda hade druckit. Men det var ju inte mycket. MEN , sen dess har någon av oss varit nykter. HAHA !

jeje nog om de.
LÖrdagen tog jag det lite chill.
Städade lite och träffade alle lite.
Sen vid halv sju kom Madde och Alexander.
Sen kom folk efter folk.
Philip hade pokerkväll och jag åh brudarna satt i köket och tjötade.
Mycket trevligt tycker jag! Sen åkte alla hem,
Jag och Alexandra och Philip åkte till Amadeus och spelade lite Rock band.
Lite kul. Jag vill med ha sådant.. Pappa?? ;)

Hem Alleballe sov hos mig. Hih. Myspys..
Käkade lite frukost gjorde i ordning mig sen så åkte jag och lillebror till borås.
Kollade på min kusins handbolls match. Mycket trevligt och lite ball faktiskt.
Cheerleaders tillochmed. Lite coolt!

Efter de hem till Sanna där Alexandra och Karolina väntade. Köpte mat för att sen kolla på twilight.
Såklart så somande jag. Karolina med. Jag vaknade av att någon går i dörren. Undrar var det var.
Då hade visst Karolina åkt.
Men ja somande om igen åh vakande när filmen var slut. hhah !

Nu har även mamii kommit hem. Men hon sover.
Jag skall med gå och lägga mig nu!
Skall bli grejt.

Sov så gott alla... PUSSPUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback