090316


Åre 2007


Det var jätte längesen jag skrev nu.
Jag har inte någon speciell lust nu heller faktiskt.
MEN.....

Kan ta det lite kort.
Jag har jobbat, varit i stan och fikat med snygga människor, sen har sthlm brudarna varit här, hänt lite pinsama- knasiga fast nu i efterhand roliga grejer. träffat den gamle veteranen sanna ;) gått ner i vikt men gick upp lika mycket igen. Åh igen festat en del. Varit arg, varit glad mest glad tror jag! klipp mig, städat Lina´s kanin´s bur, ätit våfflor hos farmor o farfar.
Ja det är la lite vad som ha hänt det sista.
Jag är nöjd med vad jag gjort och med vilka vänner jag umgåtts med.

Nu när ja är inne på vännerna mina, så är jag så oerhört glad över er.
Åh även stolt faktiskt. Nu snackar jag som om ja är en mamma över dom, men nej så är inte fallet..
Jag har en stolthet bara.
Tex, två av vännerna har tagit geställ brev, en har varit i austalien i ett halv år och bor nu i en annan stad, en har klarat sig själv utan mamma och pappa i kreta i ett visst antal veckor.
Det är lite av vad några av mina vänner har gjort, åh såkalrt alla har vänner som har gjort något. Men det jag vill komma till är att jag nog är en nolla, jag har inte gjort något speciellt. Jag har inte bott utomlands ej tagit gesällbrev. Det längsta jag har vart ifrån mina päron är max 2 veckor. Jag har inte ens tagit steget att plugga i en annan stad, eller äns börjat plugga i min egna stad. Såhär jag kan verkligen sitta och tänka på i timmar. Jag ligger nog liiite efter där i mognad.
Vad skall jag göra i mitt liv ? Jag vill göra massor.
Problemet med mig är att jag vet inte hur jag skall ta mig dit. Hur jag skall uppnå mina drömmar.
Det sägs ju att alla drömmar går att uppnå. Då borde ju mina med göra de?
Men hur ?? Jag blir stressad när jag tänker på detta.
Skall sluta nu, men mina nära och kära. Jag älskar er!

Kanske låter lite deppigt nu, men det är det verkligen inte. Bara delar med mig lite av mina tankar.
Min chef frågade mig idag hur det var, utan att tänka på så svarade jag , det är jävligt bra.
Svära till chefen ? Inte okej. Ja reagerade på vad jag sa och såklart att man ursäktar sig. Men vi båda skrattade bara och ja sa att det är faktiskt är jävligt bra. Så skiljdes vi åt. Sen tänkte ja på detta och det är faktiskt jävligt bra med mig.
Ärligt och sant. Så det hoppas jag att det är med er med.

Efter igår när jag och Karolina var och träffade sanna så blev jag helt fylld med glädje.
Sanna träffar jag väldigt sällan, det är så tråkigt!
Vi har alltid så mycket att prata om. Vi måste ändra på det!
Kommer in på mycket konstiga samtalsämnen och skrattar gärnet.
Minnen minnen minnen... Älskar alla dessa minnen.

Ta vara på era vänner. Vad skulle du gjort utan vänner.
Då skulle man verkligen vara en nolla.
Och för gudskull, glöm ej av dina vänner för en pojks skull!
Det är BIG NONO !

Nu orkar jag kanske inte skriva mera, idag skall jag laga Taco till la family.
Åh min älskade pappa kommer snart.
Åh då fyller även min bror 18.
Inte dårligt...

Åh igår frågade även maddiish om semesrarna. Det fick mig att längta en heldel.
Tänk om vi brudar hade kunnat få in några dagar ihop. Hade inte varit helt fel.

Kyss på er solooong!





Kommentarer
Postat av: carro

man märker på dig att du mår bra gumman :)

och du har fast jobb vid 20 års ålder, inte alla som har det!! Du är grym och jag ser upp till dig! Pusspuss (L)

Postat av: Karolina

Goooo äru :)

Du, förut när jag gick runt och tänkte lite började jag garva för mig själv, kom och tänka på den minen du gav mig igår när Sanna och jag pratade så att du inte förstod.. ;) och sen kom jag och tänka på när du kastade en rutten paprika i din brors ansikte, den minen är inte fel den heller ;) hehe. Puss på diiiig.

2009-03-16 @ 21:14:19
URL: http://nogg.se/karolinalindberg
Postat av: Lina

Haha du är ingen nolla! du är bäst på alla sätt carro! =) Varför tror du ja hänger med dig 24/7? Fast nu var de ett tag i å för sig.. =(



Men jag älskar dig och du är en av mina allra bästa vänner. <3

2009-03-19 @ 11:13:46
URL: http://annalinamaria,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback