20090614

Nämen vad hittar jag inte på FB förut . . .:D

Att det är :
International sushi day on thursday june 18 . .


Då skall jag äta sushi kan jag lova.
Skall sätta alarm på mobilen.

Försökte få upp en bild här på sushi, men det funkade ej. Så ni får ha en bild i huvudet istället.

Idag har varit en arbetsdag på dagen sen har det fortsatt med en ledsen dag..
Har gråtit och gråtit och gråtit. Hur mycket tårara har man inte i sin kropp egentligen?

Allt har bara kännt meningslöst. Men dessa dagar kommer ju sådär i mellanåt.
Bara till att acceptera. Det blir ju bättre tillslut.

Det är bra att gråta med... (intalara mig det iallfall)

Men försöker att vara stark, alltid vara glad.
Men det har varit mycket negativt runt mig nu det senaste. Och det är det fortfarande.

Nu skriver jag bara hur jag känner och tror. Bara vad ja TROR inte att det är så....

Att folk blir arga irriterade på mig för att jag inte hittar på saker eller vill med på saker hela tiden.
Är i en period då jag festar men tar det gärna lugnt med. Uppskattar att vara med mig själv.
Jag är väldigt ofta med på saker. älskar att hitta på saker. Är en väldigt sällskaps sjuk person .
Men inte skall man väl bli arg och irriterrad på mig för att jag inte vill ibland.

Aa så sitter jag ocg gräver ner mig just nu.
Det är säkert inte så, bara överdriver lite just nu när jag är i en liten depp....

Sen sägs det är det finns en kille/man/karl kalla det vad du vill till oss alla.
Men va fan är min då? VILL INTE VARA ENSAM!
Inte just i denna minut iallfall....

Vi ha något att stötta sig på .. åh..

Jaja,


På tisdag drar jag.... Borta i ett par dagar. Skall bli otroligt skönt....


Lite roliga grejer nu då, var varit i danmark med jobbet, jätte skoj.
Carolines student. Sjukt skoj. Grillat och myst, varit på Invigning av Biscotti.
Varit på björn rosenström sjukt skoj det meed.

NU SLUTAR VI MED LIPERIERNA....

jappjapp,, hayhay !
Om jag accepterar dig, accepterar du mig då?

Kommentarer
Postat av: C.S

min prinsessa!!! tycker vi ska ses snart o prata ut om ALLT! Vad ska du göra på midsommar förresten?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback