Thailand

Nu åker vi om bara några timmar :)
Skall bli så sjukt underbart.
För just nu är jag lite inne i en period som jag känner för att komma från sverige och svenska människor.
Men jag kommer att sakna svenska människor om typ 5 dagar igen :) hihi..

Åh helg har varit lite blandad för jag säga.
Det var trevligt att ha syskonen Svahn här på besök.
Lördagen hängde vi med Jesper på fest i std.
Vet inte vad jag säger om det. Säger nog inget.. :D
Ne, men mycket folk, vi kännde inga, hade inte direkt någon som välkomnade oss.
Njaa var hemma rätt tidigt.
Men vad gör det om 1000 år ? Inget.
Så livet går vidare. :)
Hade ändå en trevlig helg. :)

Så nu idag har jag och LIna varit i stan. handlat det sista och växlat pengar.

Sen efter det åker jag och Alle på hemlis :)
Får la se om ni någon gång i era liv kommer få reda på den.
Inte just nu iallafall.
Vill ju inte att det skall komma ut i media såsäga ;))

Ne nu skall ja sätta på en film så vi somnar gott.

Puss på er alla.
Och ha det underbart  i sveariket.
Jag kommer att sakna er, absolut.
Skall bara coola mig lite, men ja kommer att sakna er

PUSS OCH GODNATT !
//Caroline.C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback