tacka gudarna..

..Att mitt munsår nästan nästan är borta. Fyfaaan asså.
Det finns ingen som kan föreställa sig hur det är. (utan ni som haft det då)
Men ni  som haft det, har ni hadt TRE st på samma ställe. Hemskt var det.
Men ja trottsade mig själv ocg visade mig för folk. Åkte även bort och kolla på film med alle med munsår.
För i år har vi sagt att vi inte skall bry oss, när ja har munsår så ser jag tyvärr ut som en utomjordning men det är bara till att ta de. Kan inte göra så mycket åt saken. Kan ju inte låsa in mig p.g.a det.. nej nej inga sådan fjanterier. haha...
Har faktiskt varit ute på krogen med munsår. Men då har det varit lite minldare variannt. Men ändå :) Stolt :))

Jeje. Idag då så sov ja länge. Naajs.
Karolina den fina ringde, så hon kom hit och bakade lite till mig.
Eftersom ja bakade det alle idag, jag fjäskar. haha !
Trevligt att träffa henne, var längesen.

Sen kom alle efter en stund och fick sin rulltårta. haha :)

Sen gick jag ocg bror upp till sporthallen ich kolla på C.strömberg.
Hon var arg sen... Då förstår ni hur resultatet blev va?
Vi pratar inte mer om de nu....

Anders min bästis kom med. Weei. Träffat många av mina nära idag :)
Me like !

Sen träffade jag kusin vitamin en stund med.
Fick biljetterna till thailand.
Weei..
Skall bli super skönt.
och sen den 4 då jag kommer hem så blir det utgång. Ooja !
Ja landar 17.40.  då jävlar.
hoppas bara att det inte är försenat :)
onsdagar med alle balle. jag vad skall man säga :D Jag säger inget. haha. bäst iallfall.

och nu sitter jag här, skall duscha och sen äta sen sova.
Skall jobba imon .

Ne nu gå jag ,.
och ni som klagade på att ja inte uppdaterar...KOLLA
nu varje dag...

hhaha.

PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback