Lina gastbloggar!

Hallo allihop!
Nu ska jag beratta lite for er vad som egentligen hande pa var resa,
ifall Carro fuskat lite.. det ar ju trots allt jag som haller koll pa henne!

Som ni redan kanske visste skulle ju Caroline och hennes kusin Jessica aka till Thailand som
dom boka for kanske 500 ar sen.. Sen kom Lina. Och var dundersugen pa att fa lite sol och haka pa!
Som tur var fanns det en biljett.. men bara en vecka. Inte lika kul. Varenda en manniska jag har traffat sager:
- Men Lina, du kan ju inte bara aka en vecka, hur kul ar det egentligen? Du hinner ju inte gora nagonting!

Vet ni vad jag sager till alla er da?
Blaaaaa! Blev sa sugen nu nar jah kom ner att jag forgaves forsokte kolla efter en ny flygbiljett sa jag kunde stanna lite langre i denna underbara varme! Och, efter ett antal sms med guideonline har jag nu det! Ar verkligen superglad att det gick att losa!

Flygresan hit gick bra, men lite segt att flyga sa lange.. galler att stalla sig upp efter nan timme sa man inte far blodpropp typ! Satt tva rader bakom Jessica och Carro men som tur var satt det en tjej brevid dom som oxa reste ensam sa vi kunde byta... snallt av dig!  

Val pa flygplatsen forsokte jag fa tag i transfer for jag hade ingen, da kommer ett filmteam och sager att dom ar fran Tv4 -Semestersvenskar och de ska spela in de sista avsnitten.. haha spannande om ni far se oss tre blekfisar pa tv! vem vet :)

Nu dessa dagar har vi solat, badat, kopt lite saker pa stand som de finns fuuullt av! Men det ar riktigt skoj! Jag och C har hallt i en apa som vi tagit kort med.. hah ;) Sen igar var vi pa batutflykt med en Speedboat pa lite olika oar, bl.a Phi Phi oarna.. jattefint! Har tagit saa manga fina bilder ska ni veta, kommer bli manga kapitel pa facan... =)
Sen har dom varldens goaste mat har nere.. ater typ samma varje dag. Men vi trottnar inte!

Nu har aven C och J:s morfaraldrar kommit ner, helt underbara ar dom! Sa idag nar de kom ner invigde vi deras ankomst med svensk mat som de tagit med, fanns bl.a sill, agg, graddfil, knackebrod, ost och kottbullar! hehe var inte alls fel faktiskt. Nu pa kvallen har vi atit med middag som dom bjod pa.. tack snalla!

Nu i veckan blir det aven elefantridning, nagot som jag verkligen ser fram emot! Blir en halvdag och da far vi rida pa elefanter i djungeln och kanske se lite exotiska djur.. bara ingen orm dyker upp! Da tycker ja verkligen synd om den elefanten vi ska rida pa.. haha!
Men nu ar det faktiskt sovdags.. klockan ar ju faktiskt tjugo i ett pa natten har.. upp tidigt imorn for en dag pa stranden!
Kommer nog tillbaka med en uppdatering i veckan..!

Skot om er allesammans.. C halsar!
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback