Keso.

Jag har börjat älska Keso. :))

Det finns massa olika smaker.
Idag åt jag Keso med grillad paprika. Super gott att lägga på ett knäckebröd.
Så nu skall jag åka och köpa olika keso. Det är bra mat det :) Intalar mig det iallfall.
Och keson me päron vanilj skall ja ha som godis. Nyttigt godis va? Wiihoo !
Finns det en Keso-diet ? haha !

^h jag som skulle träffa Karolina idag.
Sen när jag kom hem så la jag mig lite, kännde att ja var tvungen att sova lite.
men det blev en tokdäckning på ca tre timmar. vaknade inte ens av telefonen.
Jo när mamma ringde och frågade var jag var. haha.
Hon var hemma och jag med ;)
 
Så idag har ja städat lite och hämtat min lillebror och sovit :)
Imon var jag helt säker på att  jag jobbade dagen. Men icke sa nicke.
Jag jobbar kvällen. :(( Jobbigt.
Får la se om besöket från ön kommer. :) Hade varit trevligt.
Men min bror har börjart köra någon slags toffelshit.
Philip, du kommer sitta antagligen utan något. Men visst...
Saker går att lösa...... PISS UNGE !

Ne nu skall jag och Philip åka och handla.
Hejjdåå alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback