haha..

Nu sitter jag på jobbet...
weiiihoo.
Igår när jag kom hem från jobbet.
Fick sluta lite tidigare, det tackar jag verkligen för.
Kommer hem vid halv nio, in i geonom dörren och frågar människorna i mitt hem ??
Alla skall ut idag skall vi med det ? haha.. Alla var på. Så jaa, det blev en utgång igår.
haha. Rätt rolig ändå.
Blev liiiite förmycket att dricka.
mamma hämtade migo och lina vid halv tre tror jag ,
Och dom andra två kom la vid fyra.
Någon väldigt omsidig lägger sig i min säng.
Sagt att han skall värma mina fötter. Men nejnej !
Fick sova cirka en timma denna natt.
Och nu vill jag bara hem .... haha !!


Så idag. Skall vi se om dom tre där hemma pallar en utgång till idag. haha !!

Nu skall ja jobba,.

Puss på er snyggingar...

Nu åker jag snart. Wiihooo !
SKALL BLI SÅ JÄVLA SKÖNT !
Jag är lyckligt lottad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback