7/1-2009

Vilken härlig morgon.
Har inte ställt klockan, (som jag typ har gjort varje dag sen jag kom hem från Abu Dhabi)
Sov till halv ett, och jag sitter fortfarande i sängen! Me like!

Så idag skall jag hjälpa mamma, vi skall nog till IKEA.
Sen hoppas jag på att få träffa karolina. Längesen.
Måste även ringa angående sprutan till Thailand.
och till min barnmorska..
Så det är lite smått och gott att göra.

Men vi tar det lugnt. Älskar när man bara tar det lite som det kommer.
Har varit full rulle sen jag kom hem nästan. Men det gillar jag ju också. haha..

Jag är så varm och svettig. Inte så naajs!
Måste ta en dusch.. inte lukta ush..

Igår var en trevlig/mysig dag.
Jag jobbade. Det var roligt.
Mina gamlingar är ju helt underbara. men fan vad jobbigt dom är ibland med. haha.
när dom inte riktigt lyssnar. men men, jag trivs.
sen skyndade jag mig hem för att städa mitt oerhört vidriga rum.
Ush. Att Lina ha velat sova här alla dagar förstår jag inte.
men jag blev som en nya människa efter de. haah.
Skall försöka att hålla det nu. Man mår änna lite bättre när det ser städat ut.
Sen hämtade Alexandra och Linda upp mig och vi åkte in till stan för att käka på garbo.
Deras sallad :) gottit. Men vi måste äta där mittimot saluhallen med. Kommer inte ihåg vad det heter.
har ätit där en gång och det ar super gott. :)
Satt och tjötade. Sen kom mickan med. Trevligt.
Åkte hem med A.
Sen åkte vi hem till min vän och kolla på film.
Konstig, vi stängde av den. Men jag skulle nog vilja se den med svensk text faktsikt .
Skall ge den en chans till :)
Kolla en annan film, Nog en bland dom stödaste filmer jag sätt. Knas.
Sen lurade jag hem dom för att kolla på A walk to remember.
Hade jag den ? Nej, Ladda philip ner rätt ? Nej.
Så det blev mamma mia.
Inte okej, har sätt den för många gånger nu .
Men jag hade trevligt sällskap.
Jag insåg även hur dumihuvudet jag är när det gäller datorer och allt sådant...
Nästan pinsamt. . haha..
men ni var lite över det normala när det gällde datorer.  :D

Jeje, nu skall jag sluta tjöta. Bara babblar ointressant.

Skall ta mig ur sängen nu och duscha käka och fixa lite här hemma tror jag :)

Puss på er :)

#%"&¤½&/¤%...
VAD HAR JAG GJORT FÖR FEL? ?
VARFÖR JUST JAG ? ?
KÄNNER MIG VÄLDIGT VIDRIG.
KÄNNER MIG INTE SOM EN MÄNNISKA. UTOMJORDING TYP...
NU FÅR DET VARA NOG.
munsårshelvete.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback