5/1-2009

Idag är en vanlig dag. nooot . haha

Igår var vi ute. Väldigt kul får jag säga.
Lite mycket alkohol kanske. Men vad gör de . :) haha.
Tack tjejer!

Mådde verkligen dårligt efter att jag hade hörde Alexandras skvaller från gårdagen/natten/morgonen..
Helt sinnes. HAHAH ! FYFAN !

När vi kom hem hade lillebror gjort te till mig och Lina.
Lina hostade nog sönder allt som går att hosta sönder i en kropp. Stackarn.
Sen la jag mig längst ner för att slippa hennes hosta :) Elakt av mig kanske :D
Vaknade och var bakis. Såklart. Ush. men men...
Lina körde mig till jobbet, och nu är ja hemma igen.
Så ser det ut. Det var la ingen vanlig dag. haha !

Men men, har fått klagomål över att ja skriver för sällan och där med för långa inlägg.
Skall försöka bättra mig. Men ja kan inte lova ;)


Men jag skall iallfall skriva nu att jag verkligen ÄLSKAR MIN MAMMA !
Just nu är ja dottern som gör som hon vill, gör sin mamma orolig..
Ingen snäll dotter helt enkelt. Ush..
Nu börjar jag lipa med. Orka.
Men det är nog bara för att jag vet nog hur hon känner och hur jobbigt det är.
(för jag är med en orolig typ som människa)
men ja är just egoistisk och bara tänker på mig själv.
Festar hur jag känner för det och när ja känner för de. Lördag som söndag som onsdag.
Och jag vet ju att hon ligger hemma och oroar sig tills jag kommer hem.
Jag känner mig jätte dum och inte snäll alls.
Men ändå gör jag de.
Varför...
Men nu skall ja faktiskt dra ner p¨å festandet. (Låter som att ja har grova probelm med de. haah)
Jag skall ta det lugnt. Hitta tid med mammi istället.
Vi behöver varanndra. Speciellt nu när min pappa jobbar utomlands.
JAG ÄLSKAR DIG !

Ne nu skall ja sluta skriva så cp ....

Jag skall nog lägga mig nu.
Skall man se på hockey inatt eller ?
Imon skall jag jobba tidigt. Jobbar exktar och det är extra OB imon med. :) Weei.
Sen skall ja städa, sen in till stan och fika med Alle.
Kanske kusins match med. vem vet.

Eh jag vet inte vad ja skall skriva mera.
Skall tvätta bort sminket och så.
Hejdå skabbråttor.


ÅR 2009

Detta året skall ja lära mig att säga nej!!
Och jag skall även lära mig att ta ett nej.

Jag har insett att man måste kunna ta ett nej, utan att bli bitter!

Inte göra små saker till stora.

Och även har jag problem med en person skall ja ta det med den och inte snacka runt massa.
Visst man kan be om råd hur man skall göra och så..
Men det skall ja med öva mig på.
Tror att man kommer att må bättre som människa då.
 
Jag har svagheter som jag verkligen vill bli bättre på.

Jag är 20 år, ses tydligen som vuxen.
Då tycker jag nog att jag även skall betee mig som vuxen med.
Då skall man våga ta en "riktig" konflikt.
Våga säga ifrån.
Stå för det man säger.

Aa det är faktiskt några av de "stora" svagheter jag har.
Men efter detta år som gick har jag blivigt lite bättre måste ja stolt erkänna.
Åh detta året skall jag bli ännu bättre.
Öva öva öva....

Sovtime.

Haha, det blev nog lite långt ändå...
Osammanhängande..
men det kommer bara från huvudet och jag bara skriver på..
Tyvärr, är det jobbigt att läsa så kan man skippa :)
Smidigt och lätt :)
Natti !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback