20090128

Hejsan pa er :)

Nu var det ett tagsen jag skrev. Vi har haft problem att komma in pa bloggarna.
men nu funkar det. Och det har hant lite. tror jag :)
Som ni vet har min och jessicas mormor och morfar kommit nu.
Underbara ar dom.

Nar mormor bestaller mat sa snackar hon svenska. haha..
Klockrena. men hon far alltid fram det hon vill fa fram sa hon klarar ju sig :)


Jag kommer inte ihag vad Lina har skrivit sa det kanske blir upprepningar nu.
Men i Mandags firade vi de kinesiska nyaret :)
Sa vi bestallde bord pa mormor o morfars hotell med shower och live musik.
Jatte trevligt och gor mysigt.
Efter de blev vi suga pa att ga ut. (utan M&M.. hehe) Ta en drink pa en bar. Dar vi traffade tva canadensare (tjejer.)
Trevliga var dom, men jatte skumma.. Sa vi bangade deras sallskap.
Vi gick upp till hotellet och la tant Jessice sa jag och Lina fixade till oss lite mera och drog vidare till Luna bar.
Trevligt att se lite manniskor. MEN......Musiken. min mormor spelar battre. Super kass musik. Det dodar stammningen lite. Sen gubbar som hanger med thaibrudar i varan alder. Inte okej!!!!.. VIDRGT !

Nu later det kanske valdigt negativt. haha.. Men jag och Lina korde vara egna moves..
Vi ar valdigt bra :)

Dagen efter blev det sol sol sol och ater sol.
Sen har vi aven tva hotell. :) Vi hanger hos M&M.
Deras hotell ar super fint. Sa vi lanar deras pool. Perfekt.
Och deras sangar. helt gudomliga. Vara ar som en bank att sova pa.
Stranden ar 1000 gnger skonare .

Pa kvallen akte vi in till Krabi stad for att ga pa kladmarknad.
Vilken besvikelse. Fanns inget ting. Sa vi at en pannkaka och akte hem igen.
gick och at sen en soft kvall hemma .

Idag har vi varit pa en annan o och badat.
Phra neng heter den tror vi.
men dar skulle det vara potatismjol strand. och lyx hotell dar madonna har bott.
Liten besvikelse dar med faktiskt. Visst fint vatten och vit strand. men lite stenigt och lite formycket laskiga maneter.
Men farg har vi fattv iallall.
Lina ar sur for att hon ar rod i ansiktet. Lipsill. Och for att hon inte far sin vaska hon vill ha..
lilla plutten. men nu at hon lite gladere efter att ha f[tt pratat med familjen.
Jag tror dom kunde ha lagt pa luren och ropat till varann. haha
jag och han i reception kolla pa varann. haha..

Nu skall Lina fa skriva av sig lite.

Tjolahopp!
Som ni vet e ja lite butter for min vaska som ja inte kunde pruta ner mer.. men hade tankt ga dit imorn igen
och gora ett nytt forsok.. dom verkar anda inte ha nagra kunder sa.. =) Nog om de!

Imorn ska jag och Carrooo rida pa elefanter, dom ska hamta oss pa hotellet 9.00 och da drar vi till DJUNGELN!
Ska bli sa jakla spannande och roligt! Hoppas aven man far se lite exotiska djur.. dock INGA ormar.. brr..
Jessica ska vara med M&M eftersom hon redan har ridit pa elefanter en gang innan. Sa da e de varan tur att fa testa
pa det. Kul kul! Hoppas vi inte far nagra hemska bett bara.. redan fatt massa myggbett efter de kinesiska nyaret.

Resan har vart toppen an sa lange! Har grymt skoj med alla! Sjalv har man blivit en i slakten redan.. En thai trodde jag
och jessica var systrar och nu har jag en bonusmormor och en bonusmorfar med, inte illa! Och jag och Carro e ju som vi e.. Bill och Bull! Manga som har kul at oss, men vem bryr sig!? Inte vi.. =) Grymma e vi pa volleyboll med!! Ni ska se oss, varldens underhallning, hela stranden log at oss.. Vi ska nog satsa pa en karriar inom volleyboll. I nagot liv =)

Nu skramde nagon ihjal oss har med.. fyy va radda vi blev!
Nepp nu blir de bedtime.. Ska ju upp om typ 7-8 timmar.. ar lite for oss nar vi har sana hektiska dagar ;) hihi..
Ha de alla tiders sa hors vi nagon dag.

Puss haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback