20090122

Tjeenare alla.

Nu ar jag i Thailand.
Har ar det helt sinnes varm och skont.
Njuter av varje minut.
Ett tips, nagon gang i erat liv. Besok Thailand.
Igar nar vi kom sa soalnde och badade vi, sen at vi gott.
Somande jatte tidigt effter att ha varit vakna i over 30 timmar.
Idag var vi utvilade.
Da vi har besok on Railey beach. Lite knasig o. Men anda fint.
Sen hem och soft pa hotellet och nu skall vi snart ut och kaka och shoppa.
Den ar snart halv nio har.

Sa jag skall sluta nu for Lina star och stressar mig. haha
Men jessica sitter lugnt och snackar med pojken pa MSN som hon saknar.
men jag och Lina forsoker gora allt vi kan for allt likna honom sa hon inte far hemlangtan. haha..
Vi lyckas ibland :)

Ne nu skall ja kila.
Puss pa er alla..

Lillebror kan du skicka ett sott sms till mig nar du ser detta ??
PUSS

Kommentarer
Postat av: carrii

hoppas ni har det jättebra gumman :) NJUT! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback