14/1-2009

Vilken härlig start på dagen.
Sov och vaknade av mig själv vid tio tiden.
Slappade lite i sängen och slö tittade på tv.
Då, då fick jag mig ett flipp.. JAG VILL UPP OCH TRÄNA !
jajamen. så sant så.
Eftersom vi har ett litet litet minigym här hemma nu så testade jag det.
Åh jag blev så glad, för vi har det jag behöver för att känna att jag tränat.
Svetten bara rann, åh det är så härligt..
Jag är en väldigt töntig person när ja skall träna,
Spec när ja skall träna på olika gym i Göteborg.
jag lixom fegar ut. Vågar inte ta i allt jag har och allmänt töntar mig.
Jag vill inte se konstig ut . Får konstiga läten ur mig när ja måste ta i.
Så alla i gymmet tänker, oj vem var det?? Så kollar alla.
Ne jag är en tönt med det helt enkelt.
Men nu här hemma, jag kunde ta i allt jag hade, spänna kindernar så ja betsönder tänderna nästan.
Åh det var så skönt. Det var bara jag. haha. Jag vet.. Löjligt. Men det blir bättre för mig.
Jag får ju en bättre träning.
Så ja var helt slut. :)
Nu har jag duschat och ätit scrambled eggs ??? Åh jag glömmer jämt vad det heter på svenska.
gottit. Med massa kryddor :)

Nu skall jag väl titta på ett avsnitt av The hills tror jag.
Sen skall jag ta spruta :S .. ush !

Hejdå gott folk !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback