13/1-2009

flickor och pojkar gammla som små...
MITT MUNSÅR ÄR BORTA !
Jag är så glad.
Men det kommer säkert snart ett nytt ;) haha..
Hoppas inte.

men har inte skrivit på ett tag.
Men ja skall få inlägget kort 'änfå.
Finns ju vissa som tycker det är jobbigt att läsa när jag skriveer långt.

Men aa. Idag har jag och pilly varit uppe hos den berömda familjen svahn .
Spelar kort, japp vi blev rejält överkörda denna gång..
Sen hockey.

Igår kom ja upp till lina, skulle sova där.
men när smarta carro kom på att hon glömt sina P-piller hemma så fick vi åka hit vid  elva på kvällen.
Jag vågade verkligen inte chansa. Ush..
Ne så vi sov här.
SÅ innan vi hämtade philip så åkte vi till frölunda torg och sa hejdå till henens vän alex som åker till australien :)
Lyckost :)

Men dagen innan måste jag ju nämna. HAHA !
Jag sov hos en vän i johanneberg. Kom väldigt sent dit för bilen krångla lite.
Sen när ja skulle åka hem på morgonen. tror ni bilen funkar då? NEJ ! - Var nog inte menat att ja skulle dit ? Eller ?
Jag tänkte att jag börjar grina snart. Men intalade mig själv att det finns inget att göra åt saken.
Men lite bättre blev det när jag insåg att 42 gick där och ända hem. GÖTT !
Sov lite hemma sen ringde jag karolina, ifall ja kunde möta henne i stan och hon kunde hjälpa mig och putta igång bilen. Snäll hon hjälpte mig. 
haha. längesen jag skrattade så mycket. Jisses vad ja garva.
tillslut fick vi nog inse att vi klarar inte detta själva så jag ringde Johan.
Han fick komma och hjälpa till. Han lät inte allt för glad över det. Men men vi fick igång bilen och jag tackar er båda för hjälpen med min kinesbil. haha..

Haha, men som sagt. Längesen jag garvade så mycket. haah. 
KarolinaLindberg ♥


vad har hänt annars då.
Ingen utgång iallfall. Skönt. 
Tatt det lugnt och sparat massa pengar. det gillar vi.
Eftersom Caroline åker till Thailand om en vecka. Naajs. 
Kan hända att min söta Lina hänger med.
Men just nu ser det inte så ljust ut. 
Men man måste ju få hoppas :)

I lördags så åkte jag ocg Alexandra till Viktor och hängde med han, sofia och calle.
Sen körde vi in dom till stan.
Lina var hemma hos mig och var full som en kastrull. HAH !
Flippbarn ;)) jag garvade rätt mycket. 
Hämade mamma ,
Sen soooova. 
Tror ni att jag sov brevid Lina i mitt rum ? ÅHNEJ !
haha.. Jag vet inte hur många gånger hon sovit här det sista . 
Sover hon i mitt rum så sover jag inte där. haha..
Snäll kompis va? 
Fast i natt sov jag brevid henne heeeeela natten ;) 
Sötnöööt.! 

Imon skall vi ta spruta... bläää. hatar verkligen sprutor.

Men aa, nu skall ja lägga mig och kolla på The hills.
Varför ja ser på det, de vet jag inte. Sinnes...

Jag har ont i min kropp med.
Träningsvärk efter att ha putt bilen.
Sen har ja ju blivit slagen uppe på tjörn med.
Sällan att man kommer därifrån utan att bli slagen. 
ELAKT ! Jag som är så snäll... 

Blir det party till helgen eller ?
Jag åker ju snart. 
Många jag vill träffa...
Är ni sugna på party i helgen så  hör av er om ni vill.
Lördagen blir det nog. :)
Får se lite närmare.


Skall nanna nu .. 

Ciaaoo. 
PUSS !

tycker om vännerna mina ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback