väntar..

..På att filmen skall bli klar så vi kan kolla :)
Jag och Lina och mamma skall kolla på cangeling.

Idag har det varit en fullspäckad dag :) haha !?!

Vaknade tidigt, tog bussen till Std.
Det var längesen man tog bussen upp dit.
Mötte Lina och vi handlade inför våran middag imon.
Tre rätters :) Inte dårligt!

Sen vid fem drog vi till Kungälv och kollade Carolines match.
Dom vann. Gött!

Och hem äta räkor och nu skall vi sätta på filmen snart.
En härligt fredag. Mysmys.

Imon blir det jobb, sen fixa till middagen.
Och utgång.
Och ni alla jätte söta par kan ju stanna hemma och mysa.. Jätte tråkigt verkligen.
Åh NEJ jag är inte alls avundsjuk . Nej nej.. Bara JÄTTE mycket... Fan.. ;)

ne nu skall jag dra mig.
Liten snabb skrivining bara!

Pusss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback