så sprid lite lööööve.

haha jag gillar Ronny o Ragge.
Bäst är dom.
Jag det blir R&R ikväll på förfesten. haha !
JAG BESTÄMER !

Idag är det onsdag och jag är ledig.
Så jag skall sticka och sola snart.
Duscha och sen skall jag ha en dejt.
En dejt med C.Strömberg förtusan.
Inte dråligt de inte, Skall få med henne ut med.
Får la se om jag lyckas.
Sen skall vi se hur Lina ställer sig till denna utgång.
Men Alleballe är ett säkert kort.
Och någon mera så säg bara till.

Vänta nu måste ja lyssna på Ragge. haha !

Haha så jävla bäst.

Men nu är det lite jobb för carro med, måste jobba igen nu.
Så imon skall ja jobba igen sen nästa torsdag med .
Kvällen båda kvällarna.
Så nu skall ja lägga energin på jobbet :)

Ne nu har jag brottom. Skall ringa C snart med.
Pusspusss
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback