Linda utan D. !?

Jag har inte så stor skriv motivation.
Vi får se hur detta inlägget blir och slutar :D

Nu är jag iallfall ledig. Väldigt skönt.
Så idag har jag stor städat mitt rum. Vet inte hur många gånger jag har damsugit det idag. haha!
Härligt, det luktar så gott. Längtar efter min dusch ikväll och sen lägga sig i renbäddad säng. Mys!

Min helg har varit en mycket bra helg.
Ifredags, aa det skrev jag ju om. Var hos lina och kollade handboll, sen åt räkor och skulle kolla film.
Men ja somnade till filmen, (ovanligt) så jag måste kolla på den igen. Skall tydligen vara jätte bra!
Jag jobbade tidigt på lördagen.
Hem och åkte snabbt till doktor blablabla torg. 
Sen började vi med maten. Våran tre rätters.
Och maten blev SUPER  god. Åh mamma var med också. 
Sen satt jag och Lina med mamma och kolla Melodifestivalen. 
Vi förfestade änna lite :) 
Då får jag ett kuver av Lina. 
Gissa vad det va ? Ne det kan ni inte.... MEN
VI SKALL PÅ MADONNA DEN 9 AUGUSTI. Åh jag blev så glad.
Jag fattade först inte. Men sen . Blev tusen tusen tusen massa jätte mega glad. 
har inte riktigt fattat det än att ja skall på Madonna:) 
Tack tack tack Lina. 
Så nu tänker jag på lite saker till henne. Hon fyller ju som sagt 20 i augusti.
Så slår man ihop sen försenad allahjärtansdag present OCH 20 års present. Jag vad blir de ?? Hm det kan ni suga på. 
Jag tror jag vet iallafall. Måste kolla lite bara.
men nog om de. Vi snackar mer om de i slutet av augusti.  

Jeje sen blev det stress för mig och L igen såklart. Alltid skall vi stressa. Så vi missar bussen,
Men livet går ju vidare för de.
Vid kvart över elva kom vi in.
Vi hamnade på Valand.
Lite folk , nästan folk tomt.
Sen kom ett trevligt grabb gäng och snackade med oss. Som vi hängde med resten av kvällen lite frammåt tillbaka.
Vid ett tiden kom det väldigt mycket folk. Men inte så många människor i samma kön som mig och lina :D Utan det andra. Och det tackar vi för :))
Jag och Lina dansade som dårar. Och nu skall ni inte ta detta fel, men jag och jag kan nog snacka för Lina med, VI har aldrig fått sådan uppmärksamhet på krogen någonsinn. Helt SJUKT var de. Men så jävla skoj.
Härligt att självförtroendet växte lite iallfall. Det är nyttigt. Sen åkte jag hem vid kvart i tre. Skulle jobba tidigt dagen efter.
Lina stannade kvar med våra /hennes ;) nyfunna/nyfunnen vänner/vän. Läs lite som ni vill ;) 
Hade iallfall den bästa alla hjärtans dag dagen. haha . Toppen. Tack vännen min!

Söndagen så jobbade jag, gick faktiskt mycket bra. 
Lina kom till mitt jobb och mötte mig. 
Hem åt och sov. 
SEN, åkte vi in och träffade Karolina. Super trevligt. Blir helt fylld av värme av dom. 
Vi åt på garbo. Deras sallad är den godaste. 
Sen när vi skulle gå, så blev L åh K helt plötsligt 12 år igen. haha. 
Dom gömde sig. Och jag visste inte vilket håll jag skulle gå eller vad jag skulle göra. haha. Det var kul ialflall.
Tanterna skrattade och ja tänkte vad fan skrattar ni åt, säg vad dom är.
För ja fattade att dom nog såg min underbara vänner. haha. 
För vi har vårat glada barnasinne kvar. .....
hihih. Eller dom iallfall ;) Åh nu fick ja den låten på huvudet med. Nooo! :D 

Jeje, kvällen var en bra söndags kväll. Med Fucking åmål som avslutning.
Den filmen asså. Haha !

Men nu skall ja la äta något.
Måste till forex. Men tar nog det imon för då skall ja nog in till stan och träffa min bästa bästis Anders.

puss på er gott folk!

Jag verkligen älskar mina vänner.
Ni är dom bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback