Kärlek.




Jaa, kärlek är underbart. Iallfall då man får uppleva den.
Det finns ju tydligen en till alla där ut?
Och vad finns du ? Hm.. Har jag redan träffat dig kanske?
Kanske inte.. Vem vet. ? Inte jag iallafall.

Slut på den frågan nu!

Idag har jag jobbat, varit på möte och sen hämtade Mia upp mig och Alexandra.
Vi åkte in till stan för att kolla in den nya affären.
Det var lite rolig. Men köpte inget.
Åh det är jag väldigt glad över.
Sen blev det en liten fika. Mys!

Nu har jag suttit här och kollat runt dessa två timmar jag varit hemma. Kollade på Sceriges sämsta bilförare. Haha sinnes. Sen gick jag ner för trappan. Så ajade jag mig för min träningsvärk. Så säger mamma:
Ma: vad är det ?
Ca: Naa, inget. Bara min JÄVLA träningsvärk.
Ma: jahadå. Det var ju inte så bra.
Då hinner jag sätta mig i soffan. Då hör jag henne börja snarka. Direkt.
Snacka om att somna om fort. haha.
Jag fick en väldigt jobbigt skratt anfall och kunde inte sluta.
Jag sluta tillochmed att andas. Gjorde så ont i magen. haha.
Mamma vaknade och började med as garva.
Aa trötthet kanske ?
Jag vet inte. Men det var riktigt häligt att skratta så tårarna bara rann.

Älskar min mamma högt över himlen och stjärnorn upp till rymden och rymnden är oändlig och det är även min kärlek till min mamma! Och självklart till min pappa med. ♥

Yees, men annars så leker livet här. I helgen så kommer nog lina på fredag så skall hon sova till lördag då hon åker till mattias :) Söt.
Åh då jobbar jag kvällen. Sen får vi se om jag åker ut till öarna. Hade varit väldigt kul faktiskt.
Annars får du komma och joina mig. Vem du nu är. ;D

Jarrå, skall ja gå och lägga mig så jag kan gå upp tidigt imon och städa.
För det är ju så jätte skoj... Oja!

Puss på er min älskade vänner.
/Eran Caroline.

Och såklart är kortet där med. Man skall ha en bild. Då är det roligare att lästa har jag lärt mig. ;D

Kommentarer
Postat av: Karolina

Men Carlsson, dealen då ? om att bara ha bilder på mig, vad hände? hehe ;)

Postat av: Phille

Känner mig delaktig av kortet då min skugga är med ;)

2009-02-27 @ 08:52:27
URL: http://PeaceIsletStreet.tk
Postat av: Bloggbaben själv (Lina)

Haha älskar kortet! Carro klänger som vanligt!

But I still looooove you babe! ;)

2009-02-27 @ 09:24:50
Postat av: LAJNEN

utmanad, babe!!! Kolla in min blogg så får du se ;)

2009-02-27 @ 13:00:44
URL: http://caarroliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback