Home, sweet home!

Nu är vi hemma igen! Efter en mycket lyckad resa i Ao nang, Thailand!
Som ni vet kanske så åkte ju Lina hem i måndags eftermiddag.
Lite jobbigt måste jag erkänna.
När vi gick i affären en gång så väntade jag på Lina. Tills ja kom på att hon har ju åkt hem.
På tisdag kväll när jag och Jessica åt på M&M´s hotell för en liten "avskeds" middag så frågade en flicka som jobbade där var den femte personen var. Aa Lina var saknad!

Men vi klarade av den sista dagen ändå väldigt bra. Åkte till Princess beach, lite coolt om historien, verför den just heter princess beach. Det var en prinssesa som kom dit, eller om dom blev bortrövad :DD dit. Men hon var helt ensam iallfall.
Så folket skickade och slängde dit stockar som skulle symbolisera snoppar. Så det fanns en minnes grotta där man kunde lämna mat till prinsessan. Där låga det och även stog det en massa snoppar. haha! Lite kul tycker jag!

Jätte fin strand. Sen efter de beställde jag och jessica tid för att fixa våran naglar. Ska vara fina för hemresan!
Sen hem till M&M hämtade mormor för att gå vidare till tattoo studion :)
Efter de hen härlig middag, för vissa. Inte för J, hon började må dårligt då stackarn.
Men vi shoppade de sista. Fick ett fint arband av M&M.
J gick hem och kom tillbaka. Hon hade spytt som en liten kalv. Men mådde bättre.
Vi gick hem och packade de sista jag sov inte så mycket enligt mig.
Men J hade tydligt spytt på natten med, Jag hade inte märkt någon.
Och ni som känner mig vet mina reaktioner för spyor. Så jag sov nog lite ändå.
Bussen skulle komma 04.10 till oss. Men kom en halvtimma innan. Haha !
Tur att vi ändå var klara. J mådde ej så bra.
Men på flygplatsen blev det lite bättre och hon åt iallfall frukt.
Fick behålla allt :)
Jag var vädlgit orolig för flygturen. Undra hur många gånger jag frågade J hur hon mådde.
Sen svimmade en kille med vid toan.  Så jag gick inte på toa på 6-7 timmar. haha !
Fan var man är töntig.
Men J mådde bra hela resan. Hon åt lite iallfall. :)
Sen tog de en jävla tid att komma av. och jag och mitt tålamod var ej på topp.
Bara såg min mamma och lillebror ville bara komma ut från den jävla hallen.
Åh tillslut kom vi ut :) Där är även Johan med. J´s pojkvän.
Som lurade henne med att han skulle till sjukgymnasten så han kunde inte förja med till flygplatsen :)

Vi köpte med oss en grekisk sallad hem, Gottit.
Jag var super tött. Orkade inte prata med någon. Bara med familjen och sova ..
Men idag skal jag ringa min vänner :) saknar er!

Nu skall ja packa upp,  slänga in  i tvätten.
Kolla vad jag shoppat.
Lägga i saker i min nya fina älskade väska. :) Weei.
Så fin är de. Köpte två väskor. Men den ena ar finare. haha !
Men ja gick in i frans modet. Tycker om de. På min är det inte överfrivet med fransar.
Tycker jag är snyggt.!

Ne men jag skall även SOLA idag. haha !
Kommer hem från semester i två veckor i Thai och går direkt till solariumet :) Bra jobbat.
men det är lite med för att få andv'nda min väska med. haha !

Väsk galen . hihi..

Men aa, jag vill verkligen tacka för denna otroligt roliga och grymma resa.
Denna och resan till pappa är mina bästa hittils. Älskar när man gör massa saker. 
Vi har varit runt på ca 10 olika öar, ridit på elefant, matat vilda apor. Hållt en apa.
Varit i Krabi, shoppat, ätit super god mat. (Ni som varit utomlands med mig innan vet att jag inte är en höjdare på att äta upp) i thai åt jag upp alla mat varje dag utan två. gottit. Men endag satsase jag och Mormor på curry . Skulle jag inte gjort. Då kunde jag inte äta upp för det var SÅ starkt. Svetten rann på oss. haha !Så om ni gillar jävligt stark mat så kan ni äta curry i thai. haha ! HOTHOT !
Aa vi har gjort en massa, sett en massa. Underbart. En resa jag sent kommar att glöma!
Tack kusin och Lina. 
Åh även M&M som är helt underbara. 

Kyss på er så skall ja tvätta nu! 


----------
Haha, jag trodde jag hade publicerat detta inlägg.
Men hade tydligt glömt de.
Jag och lillebror kollade på OTH !
Vi båda satt och lipade. haha !
Men NU skall ja tvätta.
PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback