Happy Ending

Sa, da ar det bara en dag kvar for mig (Lina) har i Thailand. Har haft en av mina basta resor nagonsin och otroliga
reskompisar! Har haft grymt kul varenda dag och jag angrar ingenting!! Ar glad att ja stannade langre, hoppas jag ni ocksa tycker ;) he he. Kommer minnas denna resa laange lange. Tack!

Igar var vi pa Luna Bar for att parta till det den sista dagen. Innan vi stack ut kom Jessicas kompis Anna plus pojkvan
och drack lite med oss. Sen akte vi alla tuk tuk ner, var lite trangt men de gick fint fint! Val dar nere var det inte alls mkt
folk men de brukar ordna upp sig. Sa vi drack nagra drinkar och dansade, kul! Sen blev de natta mat pa donken,
lite traditioner far man ju ha =) ha ha. Idag hade jag och Carro sovmorgon, (behovdes) och Jessica gick till stranden lite innan. Carro hade kvar sin hamburgare som hon hade tankt ata som frulle och precis nar hon svalt sin forsta tugga ser hon att hela hamburgaren ar full med myror! BLA!! Tyckte faktiskt synd om henne stackarn, sa hon sprang in pa toa och spottade och drack 6 liter vatten. Usch usch... Sen gick vi ner till J for att fa lite sol, men blev att vi satt i skuggan forst.
Madde inte jattebra om man sager sa. Sa har vart en lugn dag. Vi har aven fatt massage idag med, helkropps! Inte fel alls. Men vi fick inte plats har brevid som vi hade tankt, de hade bara 2 sangar.. sa efter nagra minuter kom tva moppar och hamta oss for att aka till ett annat stalle! Haha V.I.P

Nu ska vi upp och packa vara vaskor sa ska C och J fa ett annat rum imorn nar ja sticker.
Hoppas allt far plats i min rsvaska, ar lite nervos for det!

Godnatt och sov sa gott!!
Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback