Ett ord: Träningsvärk....


Vill ha sommar..



Träningvärk?? - Jaa som tusan.
Men jag gillar att ha det, för då känner man att man har jobbat.
Så jag skall inte klaga så mycket.;)

Jag vet inte när jag skrev sist.
Men jag har varit ledig i tre dagar nu.
Har gjort lite olika saker.
Varit på Make up store och blivigt sminkad. Härligt.
Träffade Lina och Alle. Efter att hon kommit hem från Teneriffa.
Åkte och kollade film hos Amadeus.
Agerade snäll flicka till en snus beroende pojk, körde den snusberoende pojken så han kunde köpa sin snus.
Men vad fick den snälla flickan för de ??? Haa? Inget..
Har lagt många timmar på detta tänkande nu och kommit fram till att HAN SKALL FÅ STRYK ! Oojaa !  ;D
Inte mycket mer hände den dagen.

Tidagen upp tidigt, hantverkarna kom.
Lite dryga får jag säga.
"Du, kan du torka upp detta, för det är nämligen inte vårat jobb"
NEHEE, men är det mitt då ? NEJ !
Fan, man får la toka upp efter sig.
jeje, åkte till mamma, hämtade bilen.
Upp till Lina. lagade lite mat och SOMNADE.
Sen kollade vi ju såklart på våran Kronprinsessa och Daniels förlovnings. Jätte fint.
Och ett stort lycka till!
Sen åkte vi och träna. Härligt....
Det är sant. Det var härligt men helt sinnes jobbigt. haha.
Och träningsvärken sitter som gjutet idag.

Och idag då, softade kollade på film.
Lagade lite mat, Mia kom hit vi käkde.
Skulle träffa  sofia i stan men så blev inte fallet.
Känner nog ingen veligare person än sofia. haha.
Vi ses än annan dag istället.
Alexandra kom och vi åkte in till stan.
Shoppade lite och karolina kom och vi tog en fika.
Myspys.
Längesen jag träffade Mia med. Det var trevligt tycker jag.

Imon skall jag jobba sen in till stan med mia igen tror jag.
Kolla in den nya affären :)

Har ju glömt att säga att ja har en ny mobil :)
Min nya älskling.
Bäste spelen.
Har alltid undrat hur folk kan bli så inne i spel.
Men nu vet jag. Haha.
Helt sinnes. Men kul!

Åh, vem i helvete hoppar höjd hopp berusad då? Jävla idiot.....

Ne nu skall ja sova snart.

Och min älskade pappa kommer om en månad och fyra dagar,
Lääängtar.

PussPuss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback