20090210

Godmorgon!
Sovit gott ?

Jag har sovit sådär om någon undrar.

Igår var första dagen på jobbet efter tre veckor.
Var jätte kul att komma tillbaka.
Hade verkligen längtat.
Och nu skall jag jobba ända fram till sommaren. härligt måste jag säga.
Skall försöka att jobba massa. För jag har dagar jag måste göra.
Så nu blir det jobb..

Men, jag har inte kommit ifårn thai timmarna än.. Jag blir så IRETERRT !
Jag är jätte trött på kvällen, lägger mig typ mellan nio och tio.
Sen vaknar jag super vaken vid sju. Senast nio.
Men jag tvingar ju mig själv att ligga kvar.
haha.. Men ibland är det gött att gå upp tidigt. Dagen blir så lång.


Så  nu tänkte jag att jag skall göra iordning maten till jobbet.
Göra iordning mig själv.
Jag har kommit på att det är så skönt att göra sig klar och sen softa lite innan man skall åka.
Innan har jag gjort mig iodning in i det sista så jag blir super stressad.
Japp, men nu skall jag fixa så jag blir klar innna :) Härligt.

Imon blir det ju utgång som ni redan vet :)

Ne nu skall jag kila!

Och NEJ philip. Jag kommer inte sluta med förkortningar!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback