20090209

Heej alla !

Nu var det snart en vecka sen jag kom hem!
Allt går så sjukt snabbt .
Vill bara sakta ner tiden så man hinner att andas!
Men skall inte klaga.
Ha nyss kommit hem från två underbara veckor i Thai och sen haft en underbar vecka här hemma.
I fredags så åkte jag till umd. Träffade den trevligaste barnmorskan jag någonsinn träffat.
Jag fick mitt recept och sen satt vi och snackade om allt i ca en halv timma.
Om hennes man och hennes mamma och hur jag ahft de i thai och så vidare.
Gör trevlig. Min dag startade mycket bra :)

Vidare för att köpa sushi.
Till B-plan. Inhandla kvällens alkoholdrycker :)
Lina kom vi åkte hem. Chillade lite.
Hämtade mamma, lämnade mamma!
Sen kom storebror svahn och vi käkade.
VI började fixa oss, jag och lina då!
Sen spelade vi kort. som vi brukar göra. hah!
Singstar med.
Vi drog in till stan vid elva.
Hanmade på pianobaren.
Faktiskt en väldigt trevligt ställer.
Kommer lätt gå dit igen ;)

sen åkte P & L hem.
Jag och J var kvar  i stan väntade på C och hennes vän för att gå in på parkan igen!
Där var vi ett tag. Sen drog vi hem !

En trevligt kväll får jag säga!

Segt på lördagen. Skulle på båtmässan. Men nee. blev ej så!
Jag skulle göra mig fin för middag..

Så kommer tjejerna + alle och carl,
Super glad och trevligt.
Men jag blev halv konstig i kroppen. så jag fick pinsamt nog lägga mig..
men gör kul att ni kom tycker ja!

Söndagen blev jag sminkade av alexandra. Kul tycker jag. Lärde mig lite med :)
sen kon L och sen S. Hade mys snack kväll.
Ja o L tänkte dra på spritluckan. Men nee.
Kom på att vår ekonomi ej var den bästa.
Så jag somande kvart över nio.

Och nu sitter jag och skall dra till jobbet om en kvart.
Längtar dit!
Skall bli super kul !

Men på onsdag är det utgång.
Någon som vill med eller ??
Så säg till förtusan !

Men nu skall  jag kila.
Innan jag flippar över på L med.
Hon cpar sig.....Hon kan inte säga....
Jag hatar henne inte, men ogillar henne väldigt starkt just nu!
Jag blir ju såå nyfiken!
haha.. nu börjar hon berätta lite!
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Phille

Snälla, sluta me C J L förkortningar, !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback