20090824?

Bloggen är ju som många vet till för att skriva av sig,
gärna lite pikar så man vet att personen i fråga tar åt sig.
Följd av att man inte har en aaaaaaning om vad personen merar ifall de skulle ifrågasätta inlägget... Jepp...

Åh jag är ju självklart en sådan person....Jepp...

Tar grejer helst via MSN.
Om inte personen ifåra är inne tar vi det via sms.....

MEN, om man ringt personen i fråga 488 ggr utan något svart MEN får därimot ett sms som lyder:
du hade ringt, vad ville du ?
Är man då feg för att man smsar problemet ELLER är det okej att lägga sig på samma nivå.
Hur vet man att man gör rätt ??
Jag vet aldrig ifall jag gör rätt. Jag tror bra att jag gör de. Åh Tro det gör vi i kyrkan. Så lägg genast av med det Caroline....
ÅH ÄVEN NI ANDRA SOM TROR HELA JÄVLA TIDEN.........

Energitjuvar . . . .

Det är så kul med bloggar.....Jepp.....
Just nu skrattar jag bara åt er, er patitiska människor.

Hoppas ni alla där ute trivs... Det gör inte jag !

PÅ SÖNDAG / MÅNDAG FLYTTAR JAG!



Kommentarer
Postat av: caroline

flyttar?:S Gör du?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback