nu skall vi se här....

Jag läste nyss mia´s blogg.
Hon berättar om en man i hennes liv som satte djupa spår i henne på en början bra sätt men som blev till det dårliga. SÅKLART ! vad annars KILLAR ? ? (Enligt mia är alla killar svin, och det är förstårligt ibland. Visst hon drar oftast alla över en gräns, men det jobbiga är att det stämmer mer än vad det inte stämmer) men men.

Tar det från början, jag är en brud som skall vara utåt jävligt stark, inte ta skit försöka vara så ärlig jag kan.
Ja allt det där som man skall vara. Jag är inte så jävla starkt och ja tar rätt mycket skit och ja är inte alltid så ärligsom jag  vill.
Men jag försöker verkligen! Åh jag har klarat mig bra det sista. måste jag  säga. Jag är lite stolt. Låter kontigt men så är de.

Men när jag läste Mia´s blogg nu så brast de, jag gråter inte för alexandra är brevid( hon sover) ;) men det sitter  ihalsen och i hjätat.
För jag vet hur lycklig mia var för denna kille, att hon inte skulle göra "det" för detta kunde leda till seriöst. Jag var stolt över henne för jag hade nog inte klarat de ;) Ne men skämt och sido.
Så får jag ett sms tidigt tidgt den 5 juni ? Om att det var "över" jag skulle åka tidigt till Lina och Annies student.
Tror att annies pappa skulle hämta vid tio elva någon gång hemma hos mig. Jag går upp fixar mig gör allt klart.
Jag har 45 inuter på mig till att peter skall komma och hämta mig. Mamma säger du kan inte åka nu för du hinner inte, det är kö. Många tar studenten idag. Spelar ingen roll, mia är ledsen och ja måste ge henne en kram.
jag åker, sitter och tänker fäller en tår, för jag vet hur mycket hon tyckte om honom och bara plötsligt så, PANG slut.
Jag får inte gråta för jag var ju färdlig sminkad, hinner inte sminka om mig tänker jag egoistiskt. Höger musiken i bilen.
Väl framme, inget svar i mobilen, ingen öppnar jag går under hennes jävla altan så ja nästan smutsar ner mina vita byxor och knackar på fönstret, men ingen öppnar... Jag inser att ja måste åka hem igen.
Tänker egoistiskt igen och tänker, skaka bort tårarna skaka bort mia skaka bort allt jobbigt och var glad nu för Annie och Linas student, detta får ja ta senare. Mamma ringer med att ja måste komma hem för peter kommer om 3 minuter. Stress. 

Bilvägen upp tänker ja på mia, för jag VET att hon var jätte ledsen och låg där helt själv.
Det var jobbigt som vän just då, jag och mia var så extremt tajat då med. Hängt varje dag sen feb- mars någon gång. April kanske. Så det var känsligt.

Aa nu vet ni lite, Så man vill bli behandlad skall man behandla andra. Jag kan LOVA att det lönar sig, kanske inte direkt men någon gång...

Ville bara berätta. blev så röd när hon skrev.

Nu skall jag sluta. Ja skall in till grannen på¨"efterfest" Alexandra sover.

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback