20090423


Mitt liv som alkoliserad markälskare


Idag börjar jag 13.45 det är SÅ skönt!

Jag är super dårlig på att blogga, inte mig grej tror jag !
Kan någon säga NÅGOT jag är bra på och lägger energi på ?
Mer än att shoppa typ... Jag bir så irritert.!

Men jejee. Vet inte när jag skrev sist. Så jag kanske upprepar mig nu om vad som har hänt det senaste.. ?

Jag har jobbat lite extra det senaste, kanske inte märks så mycket eftersom ja jobbar max 4 dagar iveckan.
Nu har jag jobbat 5-6 dagar i veckan och det känns kan jag lova. Med dom boende vi har nu får jag mig snart ett bryt.
Det är hemskt. När man göra allt vad man kan göra för att få tyst men inget funkar. Då menar jag verkligen INGET !

Jag skulle nästan vilja att alla kom och hälsade på och vara där i ca 2-3 timmar och känna.
Jag kan nästan LOVA att ni bara vill gå där ifrån. Känna en sjuk lättnad över att ni kan gå när det blir förmycket.. Men det kan inte jag på samma sätt, jag får dårligt samvete, känner mig elak och oproffsig. Men jag orkar verkligen verkligen verkligen inte. Jag har aldrig varit med om något liknande kan jag lova er. När jag kanske pratar om det kan det låta kul, och det kan det vara. Absolut det har ju sinn charm. MEN, det är så lite jag säger imot vad man får stå ut med.
Jag är seriöst lipfärdig själv i vissa stunder då verkligen inget hjälper... Men nu har vi fått en x-tra personal. Åh då blir det mycket lugnare på Avd. Åh det tackar jag för!

Skönt att skriva av sig lite....

Förra helgen var en go helg, utan utgång. PERFEKT !
Vi rökte vattenpipa på fredagen, hälsade på sofia på kvällen hos hennes pojkvän.
Mycket trevligt, spelade fotboll med. Grymt bra ;)
Lördagen upp tidigt för att äta en mys frukost hos karolina med nybakat bröd.
Finns inget myigare än go frukost med en del av mina underbara flickor.
Vidare till Partille för att kolla på badkarsrally, haha nostalgi där ;)
Vi gick och gick och gick och gick. Men det är jag bara glad över. Vi gick 6 km. GÖTT !
Hem så blev det grill hemma hos mig och PH. Jätte mysigt och gott och mycket skratt.
Vidare till slättadam där vi var sociala och även där spelade fotboll.
Min bror är så JÄVLA svinig så han kunde inte låta sin EGNA syster ta en boll av han så han fäller mig.
Inte okej, men gud straffar somliga direkt så han skulle ju såklart impa på en brud, vad gör han ? Han halkar.
MOHAHAH !  Så kan det gå.

Sen åkte vi hem och jag och Alex somnade gött, vaknade tidigit för att gå upp och städa.
Städning heeela dagen jag möblerade även om. :))

Träffade madde en stund åkte till K och hämtade lite kvar glömda grejer.

Nu i veckan har jag och Mamma köpt ny Tv och ljudsystem.
Hoppas det är bra, det är iallafall snygg design på det. Ojjaa !
Har även möblerat i storarummet.

Jag är glad/sprallig mitt otroliga cpiga jag nu förtiden om man bortser från mitt jobb då.
Min familj är den bästa även om min pappa är många många mil ifrån oss!

Snart skall jag iväg och sola, sen skulle ja köpa ett bord men mamma fixar det istället.
Vid två tiden skall ja jobba, efter de hoppas jag att Amadeus inte har bokat upp något så ja kan hämta han så han kan hjälpa oss med att installera högtalarna :D


Nu kom ja på att nu blev det inte IKEA då kan ja skynda mig och åka till B-plan?!

Puss haay !

Kommentarer
Postat av: Karolina

Finns rätt många kort som det där uppe va.. ? ;) Puss!

Postat av: caroline

hahaha... jag gillar de ;)

2009-04-25 @ 02:50:31
URL: http://carolinec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback