20090406

Imorgon fyller min lillebror 18..
GRATTIS ;) Min älskade bror!

Som jag alltid har sagt,även om vi bråkar och jag ogillar han väldgt starkt ibland så kommer han (förhoppningsvis) alltid vara mannen i mitt liv. Han är den bästa!

Vi skall fira han nu klockan tolv.


Idag ringde ja tidigt till Karolina för att käka frukost inne i stan. Åh det ville hon efter ett tag.
Sen åkte vi runt lite, åh öpte biljetter till henne emma mia och lina.
Skall bli kul att träffa lina. Längesen nu !

Åh till helgen kommer älskade sandra med.
Jag jobbar kvällen på påsk, Men det går att träffas ändå såklart.


Nu pallar ja inte med er mera faktiskt.
Jag hatar er jätte mycket
ni är störande moment i mitt liv.

haha, rolig jag var där va?
För ja skojade SÅKLART !

Orka.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback