20090405

Det är söndag och klockan är snart sju..

Jag väntar på att klockan skall gå, för klockan åtta kommer "jag vill inte leva detta liv längre"
Skall bli jätte intressant att kolla på den dokumänteren.

Åh som ni alla vet säkert är min älskade pappa hemma.
Det är så mysigt tycker jag!
Han åker snart igen, det är lite tråkigt.
Men detta visste vi ju om. Skall vara glad över det lilla!

Nu har även en till helg flygit förbi.
Allt går så sjukt snabbt.
Skulle ha jobbar fre-sön
Men jag jobbade bara fredag dag, helt OK. Semester på lördag MYCKET BRA ! och dagen idag söndag helt OK de med.
Om alla helger var såhär hade det varti perfekt. Så Sjukt skönt har det varit.
Igår hade vi släktkalas för PH. Myspys . Kul att sthlm sandra var här med på kalaset. Trevligt får jag säga.

Sen vid halv nio kanske hämtade jag den snyggt uppklädde A.
PH och hans andra två kompisar, (den ena killen hade så jävla ball namn. SJUKT ! Om jag får en pojk skall han med heta så) Aa dessa gossar gick iallafall på fest när släkten började droppa av.

Åh jag somnade vid tolv kanske.

Denna helgen har jag inte varit ute. Är mycket stolt. Sparat massa pengar ;)
Bra det!

men på tisdag ;) DÅ JÄVLAR !

Men nu skall ja fixa lite innan det börjar på TV !

Puss p åer alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback