20090401

Idag vaknade jag av att jobbet ringde.
Första tanken ...... NEJ INTE JOBBA NU !
Men det handlade inte om de, min kollega ville byta på söndag.
Så jag jobbar nu dagen på söndag istället. Tycker det var bra, för pappa är hemma då.

IMON KOMMER MIN PAPPA HEM !
Weeei. Skall bli jätte skoj.
Han är hemma en vecka. Bättre än inget.

Igår var jag i stan, tidigt. Skulle vara modell för Alexandra som går en make up utbildning.
Dom skulle fota svart vita bilder och då skall man sminka på ett speciellt sätt för att man inte skall se helt platt ut på bilderna. Hon är duktig tycker jag !
Jag fick en sotning runt ögonen och en väldigt markerad mun. Inte direkt så jag skulle sminka mig en utgång,. Hehe. Det är kul för då ser man lite hur man passar i olika sminkningar. Efter de tvättade jag bort sminket och dom sminkade mig natruligt eftersom jag skulle möta Alle på stan för en "liten" shoppingtur. Men det sluta såklart med en liten större tur. haha.

Goddie goddiee.

Min helg har varit helt ok måste jag säga. Träffade ju älskade Sandra i fredags. :) åh utgång på de med två andra söta brudar.
Sen lördagen soft somande vid tio halv elva. Söndagen kom min bästis över hit och åt middag med mig och bror min! Myspys.

Haha, jag läste i tidningen om april skämter. Jag tror att det är om parisehjulet, att det skall få plats i älven.. höhö..
Vad tror ni?

Åh såklart kollade jag på "den rätte för rosing", jag visste nog att Hugo skulle vinna. Han har ju verkligen tatt försig. Det gillar vi ju. haha. Så givet att han skulle vinna. Men liiiite stor ålderskillnad där kanske.
men det tog ju slut.

Men nee, nu skall jag kolla på avsnitt 17 i OTH som är klart nu. Weei..

Utgång idag med :))
PUSSPUSS


Haha, denna pojk fyller 18 den 7 April... Då skall vi till Parkan. Kom dit ;)


Puss på er // CarolineC

Kommentarer
Postat av: Alexandra

och då blir det PARTYY! :) taggad som fan nu.

Men du, vet du vad vi säger nästa gång vi ska shoppa; att vi ska ut på värsta shoppingrundan så när vi kommer hem så tycker vi inte att de va så mycke iallafall och då blir det en liten shoppingrunda, som det var tänkt ;)

Postat av: Phille

Snygg bild (Y)

2009-04-02 @ 00:48:53
URL: http://peaceisletstreet.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback