Weei!

Weei, vad härligt.
Hoppas det var lycka som kom fram til dig..
Om inte annat har du gjort ett bra jobb :) Puss!

Jarrå, till något helt annat. Så är jag fortfarande sjuk dåråå.
Inte det roligaste jag vet, men då har jag iallafall en anledning till att bara få ligga
i min bästast säng och gotta mig med massa oth avsnitt. ihih.
Då mamma har köpt glass och tidning. hihi älskar de!

Men nu har jag vilat hela dagen, och trottsat mig själv med att inte ta någon tablett.
Jag kunde inte hålla ut längre, så jag tog en och nu är jag utvilda ocg pigg som en lärka.
Men alla vet ju att det bara är för någon timma. Snart kommer jag ligga helt utslagen på sängen igen.
Och bara vill att du skall komma och hålla om mig. Viska alla dom fina orden jag hörde förr i tiden.
Lååångt lååångt tillbaka. Då jag inte äns visste att det skulle bli just du och jag en dag.
Just dig kan jag tänka på nu rätt mycket. Hur du har det, och vad du gör. ?
Men jag hoppas att allt är bra... Men nu så kan jag erkänna att jag kan sakna dig ibland.
Med dig fanns inga jätte stora problem. Men vem visste om dig egentlign ? Hm !? -Ta upp kontaken igen?

Jaja, skit i de nu .. hehe..

Blev på ett stårlade humör, jag här hoppar hormonerna hej vilt. haha..
Men vem blir inte glad av att höra denna låt som jag och madde lyssnade på i Åre.
På gatorna då vi gick och små sjöng den liiiite för högt. För det är ju inte den snyggaste låten att sjönga högt för allmänheten. haha...
Har många minnen. Bara glad och flamsiga minnen med denna låt. Sådant älskar jag.
När en, en liten liten låt bara kan ändra mitt humör sådär bra. Älsakr det.
Och basen i låten. Sjukt skönt.

Vill du suga av min tå?? - Kan inget annat än garva för mig själv. ;)

Nu har jag en massa att se framimot...
Flera helger irad, Inte kanske att pappa åker.
Mendet känns ändå lite bättre med det nu !
Man måste se det på ett posetivt sätt.

Annars är det bara att sätta på. vill -du -suga -av -min -tå -låten. haha

Hejdå alla skabbisar. inklusie mig själv. haha. !
ChippChipp !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback