två, inte sant ?

USH på mig, skrev precis en myckt dumt inlägg. haha....
Sådant inlägg jag hatar mest av allt.
Ni vet, nu -skriver -jag -här -i -bloggen -och -jag -vet -verkligen -att -personen -i -fråga -kommer -ta -åt -sig..
Sådant gillar ja inte. Okej , jag pratar lite imot mig själv ibland. För det har hänt att jag gjort de själv.
Men ändå så gillar jag det inte... SKäms varje gång jag gjort de. Kan ja inte säga det  i ögonen på personen. Behöver jag inte skriva det här heller. Så tycker ja !
Men skit i de nu, jag tog bort texten. haha ! Tööönt carro. Ooojja !

Caroline är fortfrande sjuk. Men ändå är jag väldigt glad.
Sjönger för mig själv. Intalar mig själv att jag nog är friskare.
Vann budet på en sjukt fin plånbok som jag gillar massa. Weei !
Aa det är bra nu lixom. Livet leker.

Imon åker vi på hemlig miniweekend ..
Så haaj då suckers! haha !
Hoppas ni kommer ha det bra och kul i sveariket.

Men ja är ju sjuk och då får man kolla på huuur många oth avsnitt man vill.
det är nog det bästa med att vara sjuk.
Och med glass. och te :)

Heejdåå..TÖNTAR !
Haha, och jag tror VERKLIGEN  att jag sitter över er... OJJA !
Undra om man inte skall bli sådann. Sådana personer verkar så satans coola och tuffa.
Och jag , vad är ja? Trist ? haha.! Du är ju snygg. Puss på dig !

Kommentarer
Postat av: Karolina

Ja, bli en sånn som sitter över alla andra ;) Men du, Carlsson, var inte bitter du har ju X :P haha.

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback