tjaa snygging.

jävla segt att dra ner tapeter kan jag säga!
Tröökigt.

Jeje, det är la sådant man måste göra ibland i livet för att saker och ting skall bli snyggt :)

Inatt har jag sovit sjukt dårligt.
skrämmt upp mig själv till tusen.
trott att folk står i mitt rum har kännt mig jätte iaktagen.
då blundade jag jätte hårt, för jag vågade inte titta.
men självklart åker ögene upp av sig själv när man verkligen inte vill de.
Men det var ju såklart ingen som tittade på mig.
Sen låg jag och vred och vände.
drömmer om att någon skall dö, jag vet inte vem men att någon skall dö.
Då får jag sms, men jag tror att det är folk som skjuter.
Men ändå så vet ja om någon stanns att det bara var min sms ton.
samlade mig med dunkade hjärta så jag här slagen i huvudet.
och ser mobilen lysa. haha. ush vad rädd jag var.
hehe.

jeje. somande om igen efter ett tag, och vakande sen av att mamma dra tapeter.
Japp så där såg min natt ut för er som ville veta de.
Tråkigt för dig som läst de hela, för det är sjukt ointressant.

jaao. och älskar fortfarande One Tree Hill.
Lipat som tusan idag igen. haha.
skall kolla ett avsnitt till nu!

chaochaobyebye skabbråttor.


Oh just de..haha... jag drömmde att jag hade barn inatt med.
herre gud, så när ja vaknade så tänte ja, kan ja inte åka nu när jag har bäbisen?
eh man drömmer så knasigt.

haha. Nu skall ja kolla på oth!

Igår förresten kollade jag och alexandra på All boys loves mandy lane.
SKIT kass. Helt störd verkligen. kolla inte på den. haha.
Sen pratade vi massa. Älskar våra pratstunder. ♥

okej nu skall ja gååå!
HAaay !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback