powerwalk.

Jajamen, det var så jag började dagen idag!
Låg i sägen, tänkte fan ja måste verkligen göra något åt min kropp nu!
allvar denna gång!
Japp, sagt och gjort. Slängde på mig tränings kläderna, jogging skorna och stora solbrillor. Naajs!
Älskade vädret och älskade gången. Åh, detta var härligt.
30 minuter snabb gång.
Hem, drog lite eget gym. haha!
Men jag känner av de lite!

Jag blev gladar med, sen kom mamma hem med lunch till oss!
Härligt!
Sen cyklade jag till jobbet som jag gjort nu det senaste. Gillar min cykel skarpt!

Dagen gick hyfsat snabbt idag, var en lite stund själv.
För en tant fick åka till sjukan.
och in kommer fyra hunkar till ambulansmän.
Blev vi illröda i ansiktet ? -Oojaah!
Haah och där var våran jobb dag gjort. - Vad tror ni vi snackade om resten av kvällen ;)
Så nu hoppas vi dessa hunkar skall till den After worken. höhö!
Sägs ju att dom och brandmännen var där förra året. ;)

Och nu har jag bäddat rent i min säng, skall bli så skönt att lägga sig där.
Den ser ut som en sådan säng nu som står på hemtex, (stavas?)
Ur gosig. Så nu väntar jag bara på att han dära snälla goa killen ringer mig..
Vi får se vi får se. spänningen är oliiiidlig!

klockan är ju ändå nu redan tio över tolv.
Hm, känns lite som att samtalet ej kommer idag! :(

Jaao pojkar och flickor.
Nu skall jag fixa lite mat, det suger massavis i magen min!

Till helgen blir det kräftskiva med.
Skall bli kul, och ännu roligare när jag börjar 14 istället för 7. :)
Så hoppas det blir av nu :) - åh vad skall man ha på sig?

"skall det verkligen stå kräfthippa?"
"Hon måste ha skrivit fel va?"
"Haha, jag men det har hon ju det ser jag ju nu!"


Stavat fel på kräfthippa och kräftskiva. Det är ju inte äns en bokstav rätt.
Haha. Så go är du!

Ne nu skall ja ju fixa maten som jag sa :)

Puss på er!

åh nu ringde de med, den snälla goa killen kommer, han är saknad och det kommer bli kul!
men jag måste vänta lite mera, så jag är snäll och gör mat till han med. Snällt va?

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback