patrik 1,5

..Den filmen såg vi idag.
Haha den var faktiskt väldigt bra.
Kanske var liite knasigt att se killar hångla upp varanndra eller att dom hade försornings sex som alle kallade de.
Haha, men vad gör de. Tycker den var mycket bra iallfall.
dom som har fördommar skall nog se den. ;D

Jeje, Annars då?
Jaao, helgen var mycket trevlig får jag säga.
Var på valand. Mycket minnen där ifrån. höhö.. okeej..skoja.
 Men aa. trevligt att träffa kusiner och syssling.
Sen följde ju min älskade lillebror med på förfesten.
Inte varje dag han är med. Men sen så fick han ju åka hem på kvällen när vi åkte in till stan ;D

Sen har jag och alle haft lite softa kvällar nu de senaste.
Med mycket tjöt som bara vi kan. Har nog sagt det innan men aa. Så är de!

Idag när ja vaknade kännde ja mig sådära allmänt dassig och sunkig.
kollade ett avsnitt av OTH, sen bestämde jag mig för att gå ut och springa.
Höhö, årets skämt att ja skulle springa, men ja gjorde ett tappert försök.
Ni som vet vart jag bor och vet min hållplats dit sprang ja från mitt hem.

Jag höll seriöst på att dö tror ja. Gud vad jag fick andas lugnt för att äns få i mig luft.
Då insåg ja hur jävla kass ja är egentligen. Då sjönk mitt självförtroende ännu ett snäpp.
Jag som redan vakant på den sämsta sidan. 
Så där drog min kassa kondition ner det ännu mera.
Skit i de. varför änns berätta. haha. Men jag började iallfall gå, fort. 
Det var väldigt skönt.
Men jag var ändå sådära jätte töntig, så igen de till de att ja kännde mig väldigt dassig,
såg ja på håll en som såg mycket bra ut. inte alls dassig. 
Då tog ja en omväg. när ja  gjorde de ångrade ja mig starkt.
Varför att ja äns tänkte så. Men ja kunde ju inte vända då.
Så ja betämmde mig för att inte gå än annan väg för en sådan löjlig sak.
Men känner man sig dassig så blir de lätt så.
Jaja. Gött att gå iallfall.
Tänkte mycket. pappa åker faktiskt snart. Fällde kanske en liten tår.
Inte för att jag tycker det är tråkigt att han åker. Det kommer att gå jätte bra. 
Jobbigt ibörjan men vi kommer att klara de.
Bara de att han åker faktiskt nu på riktigt. bara om cirka tre veckor.
Det är nära. Skrämmer mig men ändå inte. 
Är jätte glad över att han valde som han gjorde.
Tänk vad han skulle ångra  sig, och ja skulle inte må bra av att sätta stopp för han.
Vi kommer ju att hälsa på, pappa kommer ju faktiskt hem ibland med.
Han har 4 hemreser om året och vi 2 ner resor.
Detta med att han flyttar har nu börjat springa ikapp än.
Men vi pratar inte om det så mycket som vi ksulle behöva.
När vi gör de blir det bara fjant av de hela. 
Om att min bror kommer att tro sig om att han kommer leva loppan.
Eller som han säger att ja och mamma kommer vara mot han.
Så han kommer bara få diska och städa. 
Aa ni förstår. bara oseriöst.
Ibland undrar ja lite varför, undra vad det står för..

Jeje, ledsamt är det, skall inte sticka under stolen med det.
Men jag tycker det skall bli jätte kul med. Spännande.
Jag ser frammimot att åka ner dit. Kolla hur det är att leva i förenade arabemeraten (Stavas?)
Kolla Dubai, Abu dabi. kolla om dom verkligen har storhets vansinne där nere . hehe.
Dom skall ju ha allting i de största, bästa. och dyraste.

Jaa, mycket flum skrivet nu, mycket hoppande och mycket sluddrigt. Men ja skiter i de nu. 
Skrev bara hur det kom från huvudet. Utan att riktigt tänka på det korrekta svenska staving och språk. 

Kanske dumt att skriva ut på bloggen. men idag kännde ja för de.
För ja är lite kännsligt nu, fått jag sagt de med. 
Tårarna kommer lätt. mycket tänkande.
Jag har för det mesta bara kört mitt race, men är det verkligen de rätta/snällaste?.
JObbar ja rätt, gör ja rätt med skola och shit. 
Vänner, är ja rätt mot dom?
Hur ärlig kan man vara mot än vän utan att vara elak? 
Är vänner ärlig mot mig ?
Aa ni fattar. dessa jävla frågar man har snurrandes i huvudet....
Och NI, ni ni ni... dessa otroligt jätte söta gulliga omtänksamma charmiga killar.
Undra om ni äns fattar vilket snurr i gör i huvudet. Hoppas verkligen vi gör de på er med ;) 
Ne men det är lite jobbigt de med. Hur man skall betree sig.

Aa ja har ju redan skrivit så mycket så det är la bara till att fortsätta.
Men detta med killar, tjejer är kanske exakt desamma. inte vet ja, Inte ja iallafall. därför stör ja mig.
men att man träffar en kille. jätte kul spännande och hela kittet. Så kommer man till sexet. 
Så  vill man inte de första gången man ses, nä så skall killen i fråga bli sur och ej vilja träffas mera. 
Varför ? (haha inte dra alla över en och samma gräns nu carro) men väldigt många. 
Är det så att man känner sig dissad ? Och visar att man inte blivigt det genom att ej höra av sig mera. 
Det är en grej som stör mig och ja kan tänka på de mycket. jaja. Allt handlar inte bara om de. 
Det tycker inte jag iallafall. 

Jarråå, skall väl sluta med mitt deppiga inlägg. Det låter nog värre än vad det är.
Man har deppiga perioder. även ja som är en överdriven sak som jämt vill spjäxa och fula mig.
 
På fredag skall vi på Hed Kandi. Jag ser verkligen fram imot de.
Så den vanliga frågan, Vad skall ja ha på mig ? :D hehe.

Men nu blir det ett till avsnitt av OTH.
Och mina vänner, jag gillar er mycket.
Ni som tvekar, ush då vet ja inte. 
Vi alla svenska människor måste börja prata med varann.
Livet är alldeles för kort. Tror mig, snart är vi 35 och gifta har familjer och ses bara på jämna födelsedagar och bröllop.
Ne så hopaps ja verkligen inte de blir. 
Men vi skall ta hand om varann. 
Älskar er verkligen! - men ibland är man ej på topp!

Puss och kram till dig som orkat läsa denna tre meter långa inlägg. 
En applåd till dig!
Haay !

Åh bara en till grej, Fjäsk, det går tyvärr ej hem.
Inte på det sättet iallfall. Fjäsk kan vara bra och dårligt. visst. !?!

 // Caroline.C

Kommentarer
Postat av: carrii

Du är allt en tankspridd liten dam du :)

Dags att ses snart igen, eller? Kanske på lördag? Eller vad skall du hitta på då? Jag måste ju passa Jacob för att mina föräldrar ska festa med dina, du är jättevälkommen hit då iallfall!! Vi har alltid mycket att prata om ;-) Puss!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback