one tree hill

japp, mina vänner har länge snackat om att one tree hill skall vara så bra.
så ja lånade några säsonger av tjalle mannen. ;)
Så nu är jag nog lite fast. Jag gillar de skarpt.
Har lipat rätt myclet till de med. haha

Annas så har helgen varit mycket bra, med mycket skatt.
och oväntat.

kräft skivan var väldigt bra och kul!
Synd bara att slutet blev som de blev.
folket kunde ju sagt från början att dom sp kanske inte vill ut.
Då hade vi ju kunnat stanna och karolina så hade det nog slutat på bättre sätt
'n vad de gjorde.
Men jaja. Tack min vän för bra fixat av kräftskivan.

Pratade nyss med SANDRA !
weeii. längtar tills ja får träffa henne.
- fan vilka nötter . haha
hon har dom bästa komentarerna ibland.
Älskar henne!

jeje. nu skall ja forsätta kolla.

Idag har ja slappat som FAAN !
Och ja älskar det med. bara ta det lugnt ligga isängen och bara mysa.
ibland får man unna sig detta.

heejdåå...

Och glöm inte.. man måste ta sin plats.

Puss sooloong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback