nudlar

:D jag älskar nog nudlar. eller okej jag överdrev.
Men jag gillar det skarpt. :)
köpte någora på oreinthuset idag bara för 2,50:-
dom smakade jätte gott.

idag har jag och min älskade mamma städat massvis på vinden.
Hittade mina bäbis kläder. åh vad jag vill ha bäbis, iallfall att bäbisen skall vara så lite hela tiden.
Ur gulligt verkligen.

sen kom min bror så åkte vi till IKEA och käkade och handlade till philip.

Sen vidare till Karolina hem till henne men vände i dörren igen nästan.
åkte till orienthuset. haha.. Vi har våra skratt. så roligt.
båda gapar till varann. - snacka om att man verkligen kan vara sig själv med karolinalindberg! ♥
kanske lite för mycket sig själv ibland så att man slutar att tänka :)

jeje sen kollade på på Idol. haha jag gillar verkligen idol. med massa gott till!
Sen åkte vi till Lina och Love. Mycket goa skratt där med. - underbart!

sen hem till karolina igen, haha.
dumpade henne och nu sitter jag här.

Skall kolla på sex and the city nu!

här fick ni min dag i minsta detalj med. haha!

Imon är det mitt jobb igen. Kontigt att ja saknar det lite ibland. min underbaringar.

saknar sandra något så otroligt. ush.
Men så härligt att veta att hon har det super.
och hon med sina gossar ;)
saknarsaknarsaknar.
men vi ses snart. och då är det skvaller skvaller. så skall ja testa på halmstas student liv och party liv.
skall bli super kul!
JAG ÄLSKAR VERKLIGEN DIG !
systrar för alltid!

det är så tur att man verkligen vet vilka som är ens vänner.
jag har nog kommit fram till att jag har rätt få vänner.
men dessa vänner är för mig riktiga vänner.
Sen har ja flera vänner med som jag tycker om mycket.
men jag har några få som är väldigt speciella för mig.
och er älskar jag med hela mitt hjärta!

ni har säker förstått i detta inlägg vilka som är mina två älsta och oerhört värdefulla vänner!
ny vänner kommer och gamla försvinner, så kommer det nog vara hela tiden.
och även tvärt om att gamla kommer tillbaka och nya försvinner.
men äns barndomskompisar kommer nog alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta.

Sandra Johannesson & Karolina Lindberg! ♥ ni betyder!
du är ytlig!


jarråå folket.
så börjar de på tv nu!


Kommentarer
Postat av: Karolina

"Sväääääng NU" ;) Älskar dig Carlsson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback