magnus betner

haha, jag gillar han.
jag och karolina satt och kollade lite klipp på han idag.
Spec den om stureplan. haha.

Mode spalten:
Skägg och klänning.

haha, om det var så lätt gott folk.
jeje, han är go iallfall.

Ikvällen tillbringades med alexandra en stund.
Kollade på Top model.
Sen dumpade av henne.
Åkte till Karolina och käka bullar.Gött.

Jaao. och nu skall ja ju självklart sätta mig och kolla på One tree hill. of course.

"Giiirls.. tänk på att dricka varannan vatten, finns inget värren en fulla tjejer."
haha, jag garvara fortfarande åt denna man. när han snackar om Ebba von Sydow.


Sen skall vi beställa biljetter till Hed kandi. Skall faktiskt bli riktigt kul.
Så kan man bocka av de med på ha-sätt/vart-på-i-livet listan.
Perfekt.

Nu var de sängen för mig, med massa kuddar och duntäcke.
Mys.

Puss på er grottmänniskor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback