køpenhamn

..Dær ær vi nu!
Jætte skønt faktiskt. Att komma bort ett lite tag.
Shoppat lite saker.
Skall visa er senare.
Men en klænning, tunnika cool halskduk och en skarf.
det ær vad jag kommer på nu ;)
haha jo, toffsar och hår spænnen med. haha. Det får ja ju absolut inte glømma ;)

Nu har min fot somnat. inte okej..

Sen har jag en sak jag vill be om ursækt før.
Satt och pratade bloggar igår, folk som kænner mig.
Ni vet att jag inte gillar nær man skriver i bloggen och det verkligen ær menat till en person.
Men man skriver inte namn, men man vet att personen i fråga kommer kænna igen sig..

Har nu insætt att jag gjort lite så nu det senaste. Och det ær ju verkligen att prata imot mig sjælv.
Skall tænka på detta i framtiden. Før jag tycker sådant ær vældigt fegt.
Kanske har jag varit feg en period nu !? Hm, vem vet ? Inte jag iallafall.
Så, så ligger de till. Sorry!

Nu skall jag gå se vad min lillebror tog vægen :)
Har det iallafall vældigt mysigt hær.
Æter gott, dricker gott och har det gott.
Ses och hørs nær jag kommer hem før er som vill. ;D

Puss och Kram / Caroline.C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback