hehe..

Japp, nu såg jag att ja redan hade skrivit om de att ja inte gillar när man skriver i bloggen och så.
Ni vet vad jag menar. hehe. Glömde att ja redan skrivit det en gång ;)
Men nu vet vi iallfall. Hha ...

Idag är ja på ett mycket bra humör.
Jobbat idag och jag var så glad.
Och jag har inte kännt mig friskare.
Skönt att jag var sjuk "färdigt" förra veckan.
Så man inte är halv sjuk hela tiden som ja kännt innan. Härligt!

Idag har jag kollar på massa oth avsnitt skall borsta tänderna och kolla på ett till. ;) hihi !

Och för en stundsen kom Karolina och Mia förbi.
För idag är ingen vanlig dag, för det är mia´s födelsedag. Hurra! Hurra! Hurra!
Japp, MiaSenor fyller Systembolag idag. Grattis till dig buttris!
Så jag gjorde en hemma gjort tårt/glass sak på eget vis. Jätte lätt.
haha. bara några få saker behövs. hehe.
Grattis en engång.

Nu skall ja krama min lillebror.
Tror han behöver sin trygga storasyster nu!

Puss och kram alla.
OCH sov så jätte gott mitt folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback