bull leverans.

en mysig dag i stan igår, alltid härlig skratt.
Och det förlänger ju livet, inte sant?

vi gick hem och käkade bullar.

Och även åkte till andra med dom.

som daniel och sara. Uppskattades nog. Eller det vet jag ju att det gjorde..


Sen hem och nana kudden.


Och nu har ja nyss vakant av att min kära mammi ♥ skall åka och handla lite överallt.
Och det gillar jag ju, så ja skall ta på mig kläderna och hänga med.

Sen kommer Lina in till stan så skall hon få present och så skall vi nog fika/käka :)
Skall bli skoj. Myspys.

Men nu skall ja kila dåråå !

En bara liten snabb uppdatering lixom.

och en sak till. har laddat ner en film. började kolla igår kväll lite.
men det var en skräckis som ja trodde var en kärleks komedi.
Så vill någon kolla film så kom gärna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback