Vrååål hungrig,.,

Så satans hungrig var ja, käkade massa taco chips och solrostorkad tomat pesto.
Mycket gott, insåg att det var onyttigt så jag värmde pasta oh la i solrostorkad tomat pesto där i stället.
Och inser även där hur onyttit det var.

kom nys hem från valand, är en aning onykter...
Sorry.
vet inte hur månmga gånger under denna text som ha raderat och skrivit om för att ja skrivit fel.
Jeje livet är hårt, inbte sant?

Det var kul på valand idag. Rätt mycket folk och baby folk ;).
Passar Alexandra perfekt eftersom hon är lite ute efter små barn. Mohahaha..

Karolina min älskade vän var med .. Vi hade det kul ikäll.
Eller aa. jag tyckte det kul iallfall ;D !

Ni är underbara!♥

Japp japp nu skall ja sova.
Imon skriver ja om min vecka.
Förra veckan. den var en balnad dom bästa.
Sen att pappa åkte var tråkigt, men ändå jävligt spännande och kul !
Så det var en mycket bra vecka.

Hej då loosers. Som kvällen har bestått av. L-märket. HAH !

Imon fyller min älskade bästaste syset år.
Ingen. verkligen ingen kan ta din plats.

hejdå. Nu är ja cp konstigt full-
Trodde inte ja var de. ,men där ser man.. FJORTIS ! Japp. Ibland så !!

Kyss !

åh nu fick ja en vän förfrågan på facebook md. eler fejjan så säga.
Spännande. haha.




Madde- Kobojsarna - jag vet att du vill ha mig.
Aa jag och madde har några låtar ihop som vi vet bakrunden till. Hahaa.
Så är det bara! Jag blir glad iallfall ! <3

Kommentarer
Postat av: Karolina

L-märket is the shit =D

Headbang är inte heller illa. Eller läpparna..? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback