Unga föräldrar.

Måste bara säga att jag är så sjukt impad av alla unga föräldrar.
Verkligen..
Unga mammor och pappor får verkligen ta mycket skit.
För att det inte är normalt? Eller vaddå?
Visst när man är ung kanske man inte har det lika lätt som en "normal" förälder skulle haft ? !!!
Med ekonomi, studier, boende och sådant. Jeje.
fan , nu tappade jag änna tråden.
Men det jag ville sagt är iallfall att ni skall stå på er, ni kör erat race och de "normala" föräldrarna sitt.
Diggar er verkligen!


Aja, jag är sjukt trött, är på flams humör SAMTIDIGT på ett väldigt allvarligt humör.
Kanske ni märkte där uppe. Hur flamsigt det blev när jag ville få något vettit ur mig!

Och ett väldigt hoppigt inlägg.

Jag kom iallafall nyss hem från min kusin.
Åkte dit erfter jobbet. Brandlarmet gick typ 15 gånger på jobbet idag? Normalt ?? Eh, ne!
Aja,, Till min kusin tog jag med mig kaka mamma hade bakat. Naajs !
Så spelade jag, min kusin , hans brud och mange , med andra ord.
Jag gilalr det skarpt. Så jävla kul! ;) Så det rekommenderar jag verkligen!
Vi snackade lite, körde Mange hem.. Han har julbelysning i fönstret... HM... inte okej.
Madde, var det vi som sa något om den belysningen ? Hm.. jeje. Killar ;)
Och sne hem, trott och vill bara hem, tror ni inte att jävla göta tunnelen är avstängd då?
Aa jag blev sjukt irriterad kan jag säga!

Ne, men efter detta hoppiga inlägg så säger jag la godnatt.
Sov sött gott folk.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: liamsmamma

:)

Postat av: F R I D A - Philips mamma

Tack! :)

Och tack för att du tror på oss unga mammor :)

2008-10-15 @ 17:58:39
URL: http://fridadrotz.blogg.se/
Postat av: F R I D A - Philips mamma

Och även tack för det du skrev inatt :) (glömde av att tacka, hah) nu blev de lite många tack, men tack ;P Haha :D Ha en bra dag!

2008-10-15 @ 17:59:20
URL: http://fridadrotz.blogg.se/
Postat av: F R I D A - Philips mamma

Och även tack för det du skrev inatt :) (glömde av att tacka, hah) nu blev de lite många tack, men tack ;P Haha :D Ha en bra dag!

2008-10-15 @ 17:59:21
URL: http://fridadrotz.blogg.se/
Postat av: ClubSandra

Underbart att ni var här flickor. Älskar dig storasyrran :D

2008-11-22 @ 20:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback