Underbart.

Jag gillar nog livet som ego lite...
Bara tänka på mig själv.

Att vara singel och bara ta saker och ting som det kommer.
Att inte behöva tänka på någon annan.
Att inte behöva betätta allt man skall göra, utan bara göra utan att bli utfrågad sen.
Aa det finns massa saker som är possetivt med att vara singel.
Just nu iallfall.. (Ljuger jag för mig själv nu eller?)
Haha... flum..

Jäää, det jag ville säga är att denna helgen som CarolineCarlsson,
hadr varit rätt skön fakiskt. Som alla andra helger som vart innan.
Det har blivigt en del festande för CarolineCarlsson nu det sista.
Men jag gillar de. Jag trivs. Och igen de där med ingen pojkvän som undrar dagen efter varför man kom hem så sent..
Okej jag har ju en mamma som är rätt bra på de. Men mamma är mamma och det gillar jag.
Inte när pojkvänner gör de. haha .

Ne, men det är rätt kul.

Denna helgen har jag spenderat med Strömberg :) Hon är ju underbar.
Henne har jag kännt läääge. Om ni ville veta de :)
Men i fredags så jobbade jag till 21. Hem fixade mig hyfsat snabbt.
Drack och vi fjantade. In till staden.. In på bryggeriet. Träffade min kära kusiner.
Var ej där så länge. Vi drog vidare till valand.
Kommer alla in vad frågan ? Spänningen var ooliiiidligt spännande.
Men jajamensan. Det var trevligt.
MEN till alla er som hade hobbyn att slåss denna kväll,
 eller lyfta mig kan ja ju erkänna att ja är jätte öm i armarna och nyp märken lite här och där på armar och på sidan av magen . Hemskt ont när man nuddar där. Tack jätte snällt av er..

C hon började med någon jävla lek som fortsatt hela helgen.
För ja råkade rapa i fredags, då helt plötsligt slår bruden mig ? Vaa?
Japp. Då skall man sätta tummen i pannan när någon rapar.
Sen kan ni ju fatta hur det såg ut, när någon rapade.
Den nivån har vi vart på iallfall. Men kul.
F han har bärt mig i armhålorna ett antal gånger.
och J han nöp mig, rätt hårt också ett antal gånger.

Meen, om man bortser från misshandel så var det en mycket trevlig kväll.
Bandet Billy spelade med ju . haha. Vad hände där lixom ;)
Tycker om er.

Fick med mig två nötter hem.
jag var sjukt trött och irriterad...

Detta kommer bli ett långt inlägg. haha...

Jeje, dagen efter var seg lite.
Carro kom och tjötade lite.
Hon hämtade dom två nötterna och körde dom hem.
Jag gick till jobbet.
Jobbade till 21 även denna söta dag.
Carro kom igen, sminkade mig snabbt igen.
Åkte till min kusin. Där som förfestade, vissa lite mer än andra.
Lärde mig också att när personen i fråga inte verkar skämmas så skall jag inte heller göra de.
Men, det är svårt ibland kan jag lova.

Japp tillbaka till lördagen. Vi drog in till stan,
Jag och strömberg bestämde oss för att vara så duktiga med att gå ut nyktra ,
Ta bilen in och åka när man vill hem. Vi var taggade för att dansa nyktra.
Sagt och gjort. Till bryggan. Står i kö. ni som var ute i går kanske la märket till att det verkligen ÖSTE ner regn.
Och där står vi i en rätt lång kö.... Segt. Helt plötsligt börjar någora små pojkar bråka exakt bakom oss.
Orka detta. Men så hade vi ju min skyddnde kusin som stog bakom oss så ingen kunde nudda oss. hehe.

Men något jag tycker är äckligt, folk kan ju slåss och sådant.
Men när man blir sådär inpressad så tycker ja det är äckligt.
jag får nästan lite panik. Det fick jag nästa igår.
När det trycker på så det typ gör lite ont i bröstet. Det gillar jag inte.
Jeje, nog om de. Småpojkar asså. hets kan man ju säga...

jaoo, väl framme, så kommer inte lilla gumman in.
För då är det helt plötsligt 20 på bryggan. aldrig varit med om de innan.
Stället är typ fyllt med 90:or. Aa tappade suget.
Vi drog hem och kollade på film. Eller ja somande nog rätt snabbt.
Lillebror fick ju vara med också. Tycker om min lillebror♥

Skall bli kul när jag kan dra med mig honom ut :)
Om han nu vill följa med storasyster :)

japp och idag har varit sjukt soft och gött.

nu på kvällen får jag se vad som händer.

Glöm inte att vrida tillbaka klockan bara ;)

Ciaoo skabbråttot.

Tack för helgen godingar. Gillar er skarpt.
PUSS !

"Shit pomme frites"
"Blondin är stabil"

Haha, älsk värd!

Kommentarer
Postat av: carrii

hahaha du är klockren! "bästa singeln finns på åhléns"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback